• ÝzEdebiyat > Deneme > Ýliþkiler |
61
|
|
|
|
Anýlarda kalmalý bazen. Güzel hatýrlanmalý. |
|
62
|
|
|
|
Adýndan baþkalarýnda olmasý bile sebep seni unutmamaya, seni unutmak adýna, baþka isimle anýyorum aylardýr “Hayal Adam” |
|
63
|
|
|
|
Yapayalnýzýz. 80 milyonun yaþadýðý ülkede herkes gibi yalnýzlýk çekiyoruz.. Çünkü cep telefonlarýmýz, internetimiz var. Facebook, twitter, instagram velhasýl kelam sosyal medya hesaplarýmýz var. Kendi hobilerimiz, kendi fobilerimiz var. Yapayalnýzýz bir baþýmýza, yapayalnýz... |
|
64
|
|
|
|
kim bilir sevgilim belki birgün hiç beklemediðin anda çýkar gelirim |
|
65
|
|
|
|
Nedir yalnýzlýk? Bir baþýna mý kalmaktýr sessizliðin ortasýnda yapayalnýz? Ýçinizdeki depreþen duygularý hapsedip onlarý sindirmek midir? Yoksa kalabalýklar arasýnda yürürken dýþarýda olanlarý umursamayýp kendi içimizdeki sesi mi dinlemektir? |
|
66
|
|
|
|
üslup, insanlarýn yazý yazarken bir toplum içerisinde konuþurken birbirlerine ya da karþýlarýna geçmiþ olduklarý bir topluluða karþý kullandýklarý anlatým biçimidir. |
|
67
|
|
|
|
Dost sandýklarýmýn þerefinedir bu yazý. |
|
68
|
|
|
|
Her insanýn yaþamýnda yarým kitaplarý vardýr, ne okuyabiliriz ne de atabiliriz. Kitaplýktan öylece bakarak içimizde derin yaralar açarlar. Ya okunmalý ya da atýlmalýdýr, yoksa gerisi bunalým. Yaþamýmýzdaki ilþkiler de böyle deðil midir? Yarým kalmaya hiç |
|
69
|
|
|
|
Ve gözlerimin önünden kayýp giden her aþk için… |
|
70
|
|
|
|
krishnamurti, insaný mutlu ve koþulsuz olarak özgür ve insaný bencillik ve acýnýn serin þarlanmalarýndan özgürleþtirme yoluna koyuldu. herhangi bir felsefe getirmek yerine gündelik yaþamlarýmýzda her birimiz ilgilendirin þeylerden konuþtu. yaþam sorunlarýndan, bireyin güvenlik ve mutluluk arayýþýndan, insanýn hýrs, þiddet, korku ve acý gibi içsel yüklerden kurulma ihtiyacýný ele aldý. |
|
71
|
|
|
|
Damarlar kopuyor, kan, ucu açýk damarlardan rahme akýyor. Ne kadar kötü bir durum... Bu kadarla kalsa, hatalý üretim yalnýz kadýnlarý ilgilendiren sýnýrlý bir sorun olurdu. |
|
72
|
|
|
|
Artýk zamaný gelmiþtir. Bir mektup yazmalýyým sana. Ne zamandýr aklýmda. Ýlla hemen yazmalýyým çünkü ertelersem öylece kalýr. Beyaz kâðýda, zarflý marflý. Yazýp telefonuna gönderdiðim cümleler eninde sonunda uçup gidiyorlar. Ya hafýza kartýn kayboluyor veya telefonun bozulunca tamircide siliniyor. En iyisi gerçek bir mektup yazayým sana. Beyaz kâðýdýn kenarýna kedi merdiveni çizeyim. Üzerinde sarý yapraklar… Okla yaralanmýþ kalbim… Ve gagasýnda zarf taþýyan bir güvercin... Ýçinde karalanmýþ birkaç cümlem olsun. Sað üst köþeye tarih atayým. Ayný okulda öðrendiðimiz gibi. Ortada sana hitaben iki kelime. “Sevgili … Sana daha önce hiç yazmadým. Bu mektubun ardýndan bir daha yazacak mýyým? Henüz bunu da bilmiyorum. Bir zarfý açýp içinden fatura veya banka dekontu çýkmamasý seni þaþýrtacaktýr. Ne güzel.
|
|
73
|
|
|
|
ne bekleyenim kaldý nede bir beklediðim,ne aðlayaným var nede uðrunda aðladýðým |
|
74
|
|
75
|
|
|
|
Samimiyetsiz sevgilerin, iliþkilerin ve aþklarýn bitmesinin gerektiðine vurgu yapan bir anlatý. |
|
76
|
|
|
|
aþkýn kurallarý varsa da
aþksýzlýðýn nedeni kurallar olmalý mýdýr?
kimin koyduðu, kimin uyacaðý kurallar? |
|
77
|
|
|
|
Erkekler, kadýn olmanýn en güzel taraflarýný bize yaþatan güzel varlýklardýr. |
|
78
|
|
|
|
hayatý bekleyen ve beklenen olmakla geçenlere kýsa bir bakýþ sadece bu yazý.. |
|
79
|
|
|
|
Ýlk cümleyi nasýl kurmalýyým, nasýl baþlamalýyým diye düþüncelere dalýyorum… Giderek yazamayacaðýmdan, konuþamayacaðýmdan, hayal edemeyeceðimden korkuyordum ki korktuðum þeyler baþýma gelmeye baþladý… |
|
80
|
|
|
|
þiir; yaþamýmýzda yer bulan güzellikler ve manasýz boþluklar üzerine yazýlan, duygularýmýza tercuman olarak seçtiðimiz dizelerin meydana getirdiði bir anlatým biçimidir. |
|