Paranýz varsa toprak alýn. Artýk üretmiyorlar. -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Bir kaç nedenden ötürü üzerime vazife olmayan bir keyifli hýnçlanma ile sarýldým not bölümüme. Birincisi biz erkeklerin kadýn ruhundan anlamadýðý falan saçmalýðýna asla inanmam.En öküzümüz bile kadýn ruhu ile ilgilenir.Bence her erkek kadýn ruhu ile ilgilenmeyi dener.Ha bunu seks için yapar,sevdiði için yapar bu ayrý konu.Ama dener.Fazla ilgilenir mi peki? yoruluncaya kadar,bitap düþünceye kadar dener diyenlerdenim?. Ama kadýnýn doðasýnda baþka bir þey var.Kadýn devamlý olarak spotlarýn üzerinde kalmasýný istediði için,erkeðin elektrik akýmýnda zamanla gevþeme olur.Bu nedenle erkek bir süre sonra,sýkýlmaya ve sorgulamaya baþlar.Zaten anlamakta güçlük çektiði kadýn ruhunu anlayacaðým diye per periþan olduktan sonra,kalan gücü ile de tornistan ederek (Bekarsa) baþka bir limana (Evli ise) ilgisizliðe ve yine baþka bir limana yelken açmayý yeðler. Filmi biraz baþa saralým da haksýzlýk olmasýn.Ýþin flört kýsmýnda kovalayan ve kadýnýna þiirler ve methiyeler düzen erkek. Kadýnda daha sonraki geliþen safhalarda ortaya çýkan ruh bulamacýn'dan Artýk "Bugün ne yemek yaptýn hatun ? " pozisyonuna girmiþtir bile. Kadýn erkeðindeki bu deðiþime " Þair di bu adam öküz çýktý." diyerek yorumlasa da,kendindeki ruh bulamacýnýn farkýnda deðildir. Oysa ne güzel baþlamýþtý aþk,gelecekten ne kelimeler,kalpten ne sözcükler döküleceðini eþ zamanlý olarak bilir ve söylerdik biz modun'dan, yavaþ,yavaþ kadýnýnýn sesini sokaktaki klakson sesinden ayýrt edemeyen bir erkek ve doðasý gereði alýþveriþ canavarýna dönen ve stero deðil mono olarak yapan renksiz bir kadýnla karþýlaþmýþýzdýr artýk. Erkek hakkýnda söylenen "Ya beni anasý yerine koyuyor" lafýna da katýlmýyorum bu arada.Hiç bir erkek bir kadýný severken anasý gibi sevmez,kadýný olacaðý için ve bence gerçekten seviyorsa hayat arkadaþý olacaðý için sever. Oysa kadýn belli bir süre sonra monoton bir iliþkide erkeðini babasý gibi görmeye baþlar.Eh böyle olunca da erkekte kadýný anasý gibi görmesi normaldir. Buraya kadar ne sýkýcý bir tablo çizdim deðil mi? Oysa iþin püf noktasý bana göre yazýnýn baþlýðýnda düðümlenip kalýyor. Dikkat buyurun!,Suçlanacak hiç bir þey yok.Yere düþen bir nesneyi nasýl yuvarlanacaðý yere kadar takip ediyorsanýz.Öylesine dikkat buyurun! Saðlýklý bir iliþkinin en güzel tarafý kadýnýn erkeðine dikkat buyurmasýndan,erkeðinde kadýnýna dikkat buyurmasýndan geçer. Yoksa savaþ hep böyle devam eder gider. Bu konuda aklýma geldikçe devam edeceðim. Þimdilik bu kadar.
ÝzEdebiyat yazarý olarak seçeceðiniz yazýlarý kendi kiþisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluþturmak için burayý týklayýn.
|
|
| Þiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleþtiri | Ýnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babýali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratýcý Yazarlýk | Katýlým | Ýletiþim | Yasallýk | Saklýlýk & Gizlilik | Yayýn Ýlkeleri | ÝzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Giriþi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
ÝzEdebiyat bir Ýzlenim Yapým sitesidir. © Ýzlenim
Yapým, 2024 | © erdal divriklioðlu, 2024
ÝzEdebiyat'da yayýnlanan bütün yazýlar, telif haklarý yasalarýnca korunmaktadýr. Tümü yazarlarýnýn ya da telif hakký sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadýr. Yazarlarýn ya da telif hakký sahiplerinin izni olmaksýzýn sitede yer alan metinlerin -kýsa alýntý ve tanýtýmlar dýþýnda- herhangi bir biçimde basýlmasý/yayýnlanmasý kesinlikle yasaktýr. Ayrýntýlý bilgi icin Yasallýk bölümüne bkz. |