..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > ibrahim halil ince




4 Ekim 2017
Barzani Kürdistanı Değil Kabristanı Kuruyor  
ibrahim halil ince
Bu sefer oyun büyük plan büyük oyuncu daha büyük israil açık kart oynuyo piyonsuz eldivensiz ben burdayım ben dercesine yiyorsa bozun da göreyim dercesine hira dağının çocukları sessiniz gelmiyor dercesine


:BHH:
Baba molla mustafa barzaniyi hatırlayalım ingilizler süveyş olayından sonra çekilmek zorunda kalınca ABD boş durmadı zaten süveyş olayına kadar da ABD ortadoğuya pek bi ilgi göstermiyordu yada gösteremiyordu çünkü ağababası ingiltere vardı ama ingiltere çekildikten sonra tabi israille anlaştıktan sonra meydan Abd'ye kaldı tabi artık nasl olduysa fransa rusya almana iran ses çıkarmadı israil,ingiltere sıktı tabi değil mi güç ingilizlerle israil deyken onlar da abd ye karşı nasıl  gelebirdi ki geçelim hürriyet meraklısı ufaklığa baba molla mustafa barzani de oğlunun şunda yaptığını yaptı babasını oğlu da aynı yolu izliyo ulan gerizekalı babana baksana babanı getirenler seni getiriyor babanı götürenler senide götürecek ama malsın sadece küçük detayları bırak buzdağının değil görünen tarafını dağı göremiyorsun babanı abd getirdi abd götürdü az çok bilirsin şuanda senin israil getiriyor israil götürecek belkide abd götürür kararsız bi konu ama gideceksin kesin yada piyon olarak köpekliğe devam edeceksin böyle yürüyecekler ama her halukarda değişmiyo çünkü abd israilin baş köpeği bilmeyen yok  biliyon değil mi mesud ahh nerde kardeşlerim bütün oyun aslında büyük israil için olmasa bile israil menfaatleri için unutmayalım ki ortadoğuda birine bir yumruk atılsa emin olun o yumruğu israil atmıştır israili biz çok küçümsüyor yada hiç unutuyoruz koskoca ortadoğu da abd ye kitleniyo gözümüz kulağımız orda yakınımızda ana beyine bakmayı aklımızın ucundan bile geçirmiyoruz yada belki geçirek akıl da sıkıntı yaşıyoruz neyse oyun belli senaryo belli oyuncular farklı kardeşlerim unutmayalım israil Başta Allahın lanetlediği aşağılık bi topluluktur ve gücü sultan Abdulhamit han cenet mekandan sonra eline almış bi daha da bırakmamıştır ki bırakmaya da niyeti yoktur oyun yine onlarda menfaatleri için bu sefer abd'nin sözünü fazla geçirmeden kendileri açık açık oynuyorlar çünkü baba barzani ile Abd biraz riskliydi neden bu kadar açık oynuyorlar bu sefer bilmiyorum ama hiç kendilerini göstermezlerdi bu sefer sanki gel biz burdayız biz anabeyin olarak kendimiz oynuyoruz diyorlar acaba kime Allahın yeryüzüne asırlarca nizamını uygulamış biz türklere mi yoksa sayıları  313 ken savaşa gözü kapalı giden müslümanların torunları diğer tüm yada bütün müslüman Alemine mi sizce???



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın politik olaylar ve görüşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Vatan İçin Herşey
Fasıkların Oynu Geri Tepecek Allah Nurunu Tamamlayacaktır
Cennet Mekân Sultan Abdulhamit Han Sayesinde Japonya Müslüman Olacaktı
Şarkın Son Savaş Pimini Çektik
Abd'nın Köpeğı Fetbull Yenı Oyun Peşınde Halk Bılınçlı Olarak Mağdur Edılıyor

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kanuni Salakmış

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bayraklarınızı Toplayın Yoksa Biz Size Vermek Zorunda Kalmayalım [Deneme]


ibrahim halil ince kimdir?

Sosyal medya silah olduğu günden itibaren devletin bekası için burdayız

Etkilendiği Yazarlar:
ergün diler,erem şentürk


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2018 | © ibrahim halil ince, 2018
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.