..E-posta: Þifre:
ÝzEdebiyat'a Üye Ol
Sýkça Sorulanlar
Þifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanmasý onu güzel kokulu yaptý." -Mevlana
þiir
öykü
roman
deneme
eleþtiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katýlýmý
Yazar Kütüphaneleri



Þu Anda Ne Yazýyorsunuz?
Ýnternet ve Yazarlýk
Yazarlýk Kaynaklarý
Yazma Süreci
Ýlk Roman
Kitap Yayýnlatmak
Yeni Bir Dünya Düþlemek
Niçin Yazýyorum?
Yazarlar Hakkýnda Her Þey
Ben Bir Yazarým!
Þu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm baþlýklar  


 


 

 




Arama Motoru

ÝzEdebiyat > Deneme > Ýtiraflar > Ayaz Þirin




5 Aralýk 2010
Ýçimdəki Boþluqdaký Tənhalýq  
məni aðladacaq qədərdi faciəlidi sevgi toxunuþuna cavab vermə tesadüfləri qarþýsýnda tənhalýq zərurəti

Ayaz Þirin


“Ýndi burdayamsa”nýn içində qývrým saçlý qýzdan qarþý qoyulmaz istəyə, sonra baðlýlýða, yandýrdýðý rəsimlərə, payýzýn ətəkli getməyinə, qýþ qabaðý olduðun yerin küçələrinə oxþayaraq artýq öldüyünə əllərini aðzýnda qovuþdurub nəfəsinlə isidib inanmaða baþlayýrsan.


:AHHH:
Gələcəkdə bir þeylərin olacaðýna ümidlə indinin təkliyində əziciliyinə üzünü dönərək həyatýn axýþýna qarýþma yeyinliyində nəfəs almaq. Bəzən quþlar və aðaclar, bəzən payýz və solðun küçələr, bəzən çaðrýlma ümidində tumurcuq həyəcan və bu bəzənlərin sonunda heç bir þeyin və yerin səni xilas etməyəcəyinə ardýcýl çəkilən bir neçə siqaretin içini yandýrmasýyla oflanmaq, yenə də bir “və” ilə ümidə ümidlə özünü öldürməyib öləcəyin anacan sýfýrýn birə çevrilmə, artma aldatmalarý. Nə vaxt, niyə unutduðunu bilmədiyin söhbət dolduran xatirələrdə toyuq eþələnməyiylə səfil axtarýþ. “Ýndi burdayamsa”nýn içində qývrým saçlý qýzdan qarþý qoyulmaz istəyə, sonra baðlýlýða, yandýrdýðý rəsimlərə, payýzýn ətəkli getməyinə, qýþ qabaðý olduðun yerin küçələrinə oxþayaraq artýq öldüyünə əllərini aðzýnda qovuþdurub nəfəsinlə isidib inanmaða baþlayýrsan. Aðlaya bilməyəcək qədər mənasýzlýq burluðaný. Nəsə içində tərpəþir qocalaraq, təngiyir, yorulur, oturma yerlərin çəkiciliyinə gecikməklə bəhanə cavabý, boþluq, onun içində də boþluq, boþluq və həyatýn, zamanýn harasýndan tutma düþüncələri, baþýný qatmaqla baþýný qatýrsan, yeriyərək yollara vaxt ayýrýrsan, kölgəsində oturaraq aðaclarý yaþadýrsan, baþýndakýný tapmaq üçün baxdýðýn qadýnlarýn gözəlliyinə səs verirsən, yarpaqlarý mövsüm, səni yarpaqlar saraldýr. Həyat fəlsəfəndə çatlar açan pessimistlik dalðalarýna gecə yarýlarý evdən qaçaraq dözmə alýþqançýlýðý, tərpəþən aðýzlarýn minlərlə mənasýz səbəbləri, çürümüþ zərurətlərin gəvəzəliyi, vaxtýn, aðýrlýðý torpaðý batýran yüklə keçməsi, cýzýlmýþ gənclik istinad lövhələrində saralmýþ keçmiþə səyahət biletləri, arxaya dönüb baxmayan tipdə sayýqlamalý adamlar gecənin yuxusuzluðunda, boþluq içində, içində yarýmçýq bir yaþanmýþlýq, ən dadlý yerində söndürülmüþ ekran, görünməzlik içində çýnqýllý yollar, ölüm sýxýntýsý atan döngələrə baxmama özünə söz vermələri, gülməli “sabah” və “yaþayýram” sözləri, səhifələrcə yada salma, bir cümlə belə tapa bilməmə, toxunuþ yerlərinin hüceyrələrində nikotinsizlik, susuzluq, bəlðəmlənmə düþünmə tamýnda, rəngləri yadsýma inadý dalma nöqtəsinin halqavi ətrafýnda, təbəssüm yanýndan keçənlərə, üz əzələ cizgiləriylə ani məktublar göz-gözə gəldiklərinə, amma baxýþmaða davam gətirə bilmədiyin yeriyənlərə. Sözə çevrilə bilməyənlər əriyən an`a, qüllaba`a, keyləþməyə, alkola parçalanma, sonbaharda zonquldayan baþ, soluxan bədənlə yataða uzanýb, əl-qoluna, ayaqlarýna qýsýlmaq yumuqlaþaraq, bədənini sýxaraq incidici hər nöqtəni təyin etmə, ovuþdurma ehtiyacý, yada bir öpüþ sadəcə təssüf yaþamayan birindən, çürüyən, iylənən, torpaða çevrilən, mikroblaþan dodaqlardan, ufff.... əllərin gicgahlarýnmý, baþýnýmý, baþýndakýnýmý, sýrf bədənindi deyəmi sýxýr arasýndakýný. Gülməlidi getməyə səylənmək, gülməli, özündən keçərək yataðýn yanýna uzanmaq əzablardan qývrýlaraq, öskürə-öskürə qaytarmaða yaxýnlaþýb, əli boþda qalmaq, biri dayandýrsýn həyatý, stoplanýb qamaq, daha da mümkünsə, mikrosaniyəcə o tərəfə dəyib qayýtmaq, huuffff.... insan olmaq, sevgi atomlarý yetiþdirən beyni olmaq, aðac ola bilməmək, saxlamaq üçün yarpaqlarý qabarlaþan gövdəyə çevrilmək, filizlənmək qocalmaq terminindən kəndsoyluca xəbərsiz, öləcəyini unutmaq parýldayan gözlər qarþýsýnda, toxunan bədənlərin xoþbəxtlik çýxmazýndan.
Geriyə dönmə ümididi xoþbəxt ola bilməyənlərin anlarý, zivələrdə paltarlar, pəncərələrdə buðlar, aðacda sarý yarpaqlar yýxar onlarý, dayana bilməzlər təkliyin aðaclýðýna, xəzanýn əzabdan qývrýlmaðýna, saniyədən aþaðý düþən döyüntüləri var onlarýn, amma bədənlərinə uyqun birilərinin olduðuna elə inanmaqdadýrlar ki... məni aðladacaq qədərdi faciəlidi sevgi toxunuþuna cavab vermə tesadüfləri qarþýsýnda tənhalýq zərurəti



Söyleyeceklerim var!

Bu yazýda yazanlara katýlýyor musunuz? Eklemek istediðiniz bir þey var mý? Katýlmadýðýnýz, beðenmediðiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düþündüðünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazýlarý yorumlayabilmek için üye olmalýsýnýz. Neden mi? Ýnanýyoruz ki, yüreklerini ve düþüncelerini çekinmeden okurlarýna açan yazarlarýmýz, yazýlarý hakkýnda fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloða geçebilmeliler.

Daha önceden kayýt olduysanýz, burayý týklayýn.


 


ÝzEdebiyat yazarý olarak seçeceðiniz yazýlarý kendi kiþisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluþturmak için burayý týklayýn.


Yazarýn deneme ana kümesinde bulunan diðer yazýlarý...
Ermis Garta'nýn Hadýmlastýrýcý Gölgesi

Yazarýn diðer ana kümelerde yazmýþ olduðu yazýlar...
Biz - Alyoþa [Þiir]
Bozuk Bi Tanrý [Þiir]
Altyazý [Þiir]
Nahçivanda Gitmiþse Sevgili [Þiir]
Çeyreklik Anlarý [Þiir]
Hep Sen Oldun Doðulmuþ Kaderimde [Þiir]


Ayaz Þirin kimdir?



Etkilendiði Yazarlar:
Dostoyevski, Tolstoy, Balzak, Nietzsche, Pamuk, Nazim, Mirze Celil, Kundera, Sartr...


yazardan son gelenler

 




| Þiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleþtiri | Ýnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babýali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratýcý Yazarlýk

| Katýlým | Ýletiþim | Yasallýk | Saklýlýk & Gizlilik | Yayýn Ýlkeleri | ÝzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Giriþi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

ÝzEdebiyat bir Ýzlenim Yapým sitesidir. © Ýzlenim Yapým, 2024 | © Ayaz Þirin, 2024
ÝzEdebiyat'da yayýnlanan bütün yazýlar, telif haklarý yasalarýnca korunmaktadýr. Tümü yazarlarýnýn ya da telif hakký sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadýr. Yazarlarýn ya da telif hakký sahiplerinin izni olmaksýzýn sitede yer alan metinlerin -kýsa alýntý ve tanýtýmlar dýþýnda- herhangi bir biçimde basýlmasý/yayýnlanmasý kesinlikle yasaktýr.
Ayrýntýlý bilgi icin Yasallýk bölümüne bkz.