|
"Oðuz Atay" Ontolojisi
(hAtÝcE gÖk) |
Yazarlar ve Yapýtlar |
| |
“Demiryolu Hikâyecileri” öyküsünde Atay: Ama gene de ona yazmak, hep onun için yazmak, ona durmadan anlatmak, nerde olduðumu bildirmek istiyorum. Ben buradayým sevgili okuyucum, sen neredesin acaba? diyerek bizi bize çevirmek ister. |
|
Fazýl Efendiye Tavsiyeler
(Hayati Okur ERDEMOÐLU) |
Günlük Olaylar |
| |
Ey necip bir milletin Fazýl Efendisi,
Yolun açýk olmadan önce âcizane tavsiyelerimiz olacak.
Sen sanatýnla milyonlarýn gönlünde taht kurmuþ bir sanatçýsýn. Sendeki yetenek sanatýnla gündemde kalabilecek kapasitede. Gündemde kalmak için özel gayret sarf ederek, içinde bulunduðun toplumun deðerleri ile çatýþmana gerek yok.
Sen sanatýný icra et, biz seni oturarak, kalkarak, hatta koþarak bile alkýþlarýz.
|
|
Advaita Vedanta*
(Ö.c.G) |
Yüzleþme |
| |
Şair çoktan sustu;ressam oldu şiirin kalemi;yarım kaldı beklenen senfoni..mağdur(e) sanık sandalyesinde buldu kendini.Kimse bir şey anlamadı.Hiç konuşmadklarımızı yazı(yorum) şimdi |
|
|
ÝzEdebiyat bir Ýzlenim Yapým sitesidir. © Ýzlenim
Yapým, 2024 | © Eser sahipleri, 2024
ÝzEdebiyat'da yayýnlanan bütün yazýlar, telif haklarý
yasalarýnca korunmaktadýr. Tümü yazarlarýnýn ya da telif hakký sahiplerinin
izniyle sitemizde yer almaktadýr. Yazarlarýn ya da telif hakký sahiplerinin
izni olmaksýzýn sitede yer alan metinlerin —kýsa alýntý ve tanýtýmlar
dýþýnda— herhangi bir biçimde basýlmasý/yayýnlanmasý kesinlikle yasaktýr.
Ayrýntýlý bilgi icin Yasallýk bölümüne bkz.
|
|