"Kirazlar ve dutların tadını çocuklar ve serçelerden sor." -Goethe |
|
||||||||||
|
Önce sayın Milletin Vekillerine bir Kırmızı Kart İntibak Yasasını Meclisin neresinde unuttular yine ? 19 Mayıs. gençlerin üşüyeceği bir Bayram değildiki ! 11 yaşındaki o garip kızın kemik yaşı 15 olsa ne yazar ! Van'da üşüyen sabi, yetim, ihtiyar var hâlâ, yersiz yurtsuz çok. Anayasa'da işçi ve memurun hakkını değiştirileme- yecek dördüncü madde yapmazsanız Muhteşem Süleyman'ı boşa izliyorsunuz demektir. Polis, Güneydoğuda molotof kokteyli atan çocuklara top ve balon hediye ediyorsa gösteri yapan Üniversite öğrencilerine neden dayak atıyor ? Silivri'de haksız yere tutuklu olan Gazeteci ve Milletvekil lerini özgürlüklerine kavuşturmadıkça Demokrasiden söz edemezsiniz. Masum ve mazlum askerler, Paşalar dahil. Yediden yetmişe Arapça bilmeyen, Arap kültürünü bilmeyenler, Hacca ve Umreye gönderilmemeli. Önce Yunus Emre okusunlar. Sonra da iyimser tarafından Ömer Hayyam okusunlar biraz. Memura yapılan zam, günde bir simit almıyor, bu ne biçim zam. İndirim olmasın sakın. Öyle ya yılın sonuna doğru enflasyon duvarı çıkıyor karşımıza. Aylardır Cari Açık'tan bahsediyor gazeteler. Başımızı yiyecek gibi gözüküyor. İbrahim Paşa, bahçesini heykellerle süslüyor. Tam 400 yıl kadar önce. Dikkatinize ! Kadının yalnız ailesini korurum ne demek ! 23 Nisan'da çocuklar çok üşüyecek. Bir önlem alsanız ! Zenginler, fırın ekmeği yemiyorlar. Fakirin ekmeğine kepek katarak insafsız bir kazık atmış oldunuz.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gürcan Erbaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |