Umutlar, tersine çevrilmiş anılardır. -Anonim |
|
||||||||||
|
1960, 1971, 1980 ve devam eden olayların arkasında, yabancı gizli servisler açık açık oynuyor… Darbelerin öncesi ve sonrasında IMF programlarını görebilirsiniz… Ekonomi, borç para alma ve faiz ödeme mekanizması üzerine kuruldu… Darbelerin sonrasında hep benzer ekonomik politikalar… İnsanmış, hakmış, hukukmuş, özgürlükmüş… kimsenin ipinde değil… Bizi harcamaya çalışan zihniyetin ipi ile, kuyuya inme hatası yapıyoruz….darbe sonrası… Darbenin öncesi de, yeni sömürgeciliğe karşı dik durma girişimidir… Darbeler evrim geçirip, darbecilerle mücadele ediyoruz denilerek, farklı bir darbe yapılır… Para ve kar transferi Kaç saniyede para dünyanın bir ucuna gönderilir…1-2-3… Değişen çok şey var… Sıcak para geliyor…iyi mi… adamlar faizle para satıyor… e tabi biz de alıyoruz… Yabancı para geliyor gibi kendimizi kandırıyoruz. Tefeciden para alıyorsun… öte başı bu… Etibank, Sümerbank, uçak fabrikası, cam fabrikaları, şeker fabrikaları,çimento, demir-çelik…vs fabrikaları…ne oldu size… Özelleştirip, bize muhtaç olun diyen dostlarımız… Benim mühendisim üç kuruşluk heronu şunu bunu yapamıyor mu… Teknolojinin neresindeyiz ve eteğimizi kimler çekiyor…kimler çelme takıyor… gelişmiş savaş gemisi, denizalt. Tank, top …şu ve bu yapmamız engelleniyor mu… Kim tarafından, Putin tarafından mı… yoksa Beşar Esat mı… haır, hayır…İran mı.. Emperyalizme karşı dik duruşun bedeli ağır…60 darbesinin nedeni ve 71…80… gizli servisler açık açık oynuyor da, kral çıplak dememiz engelleniyor… Demokrasi diye, bedava çay, çorba ve küçük şeyleri görüyoruz… 60 darbesini devrim sanan, demokrat kardeşler uyumaya devam ediyorlar… hep aynı oyun… Toplu hareket etmemiz cenaze törenlerine kaldı.. Rahmetliyi iyi bilirdik… Avrupalı insan haklarını benden…bizden iyi mi biliyor… Türk tehdidi var diye Yunanistan’a silah satanlar benden daha mı insancıl…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Odabaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |