640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
Hocalarımıza sormadım. Diyanet tarafından hutbe konuları belirlenir, halkımız çeşitli konularda aydınlatılır. Çok uzun zamandır ülkemizin hastalığı haksız kazanç ve rüşvettir. Bu konuda diyanet hutbe konusu versin veya vermesin her Cuma günü hocalarımız vaaz vermelidirler. Belki gözü dönmüş, dünya malına düşkünlüğü hastalık haline gelmiş, doymak bilmeyen zalim ruhlar hizaya gelir, insafa gelir. Dinimiz insanların haklarını güvence altına almak, onların aldatılmalarının önüne geçmek gayri meşru kazancı önlemek için tedbirler almış ve yasaklar getirmiştir. Kamu hakkını yemek, devlet malını zimmete geçirmek, vatandaşı rüşvet vermeye zorlamak için işi zorlaştırmak, Vs.vs Etrafımızda konuşulanları hocalarımız duymuyor mu? Yaşananları yetkililer görmüyor mu? Hiçbir kurum ve kuruluş başkanı, yöneticisi birinci derecede yakınlarına iş sağlayamaz, onlarla alış veriş yapamaz, kimseyi onlara yönlendiremez. Bu hukuk sitemimizin getirdiği satın alma yönetmeliği esasları. Dinimizin koyduğu şiddetli yasaklara, kanunlarımızın yaptırımlarına kulak asmadan habire kamunun malına saldıran, yer değiştiren, yutan zalimleri neden halka anlatmıyor, kürsülerinizden onları uyarmıyor, cezasını versin diye rabbimize dua etmiyorsunuz? Edin ki, bizde yürekten amin diyelim. Arşa çıksın feryatlar. Gökten taş düştüğünü görmedik ama düştüğü yere büyük çukurlar açan meteorları biliyoruz. Belli mi olur. Arşda kabul olan dualar bir füze gibi iner başlarına, milletimizde kurtulur, fena mı olur? Bu Cuma hutbenizin konusu hakız mal mülk edinen, milletin canını yakan zalimler olsun. Olsun ki katları, yatları başına yıkılsın, yok olup gitsinler mazlumların başından… Çünkü korkuları yok rabbimin taşından… Rahmeti bol Cuma gününde güzelliklerden aydınlık ufuklardan, mutlu ve huzurlu hayatlardan bahsetmek isterdim. Hakkına razı, gönlü güzel, yüzü güzel, hoşgörülü, affeden, affedilen, saygı gören insanlardan bahsetmek isterdim, ama olmadı. Siz beni affedin bari. Cumanız mübarek olsun… Sevgi ve saygılarımla….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Metin TOPÇU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |