Egoistlerin en güzel yanı başkaları hakkında konuşmuyor olmaları. -Lucille S. Harper |
|
||||||||||
|
Uykuyu parçalarcasına düşünmek seni, Ve yakınlaştıkça yıldız büyüten her gecede, Tutabilmek sevdiğim güz yanığı ellerini, Bir düşten sıyrılıp düşebilmek dizlerinin dibine, Çaresi olmayan bir yalnızlığın gözyaşlarında, Yitip giden bir fısıltı bırakarak, Öpebilmek dudaklarımı boyayan hayallerini, Ve sevebilmek bağrında sonbaharın, Eylül'e zincirlenen bütün şiirlerini, Görebilmek zamana bıraktığın uzaklıklarda, Fotoğraflardan taşan güzelliğini, Bir cevşen gibi taşıyabilmek her umuda, Yüklendikçe boynuma dolanan her sevgini, Dönüpte şehri yağmalayan rüzgara yüzümü, Dört duvara sorabilmek sensizliğin adresini, Kim nereden bilsin kendine küskün her yalnızlığımın Yolunda ne çileler çektiğini, Ve mevsimi kendi defterinden silen yağmurların, İçimde yağmak için nasıl da beklediğini, Ah geçsede zaman yangınların ortasında, Tutuşsada kelimeler,yansa yakılsada sevdiğim, Tüketemez içimde çoğalan hasretini, Kendi tarihimi bırakıyorum sana şimdi, Ve Eylül yontusu bakışlarındaki sessizliğini, Sarıl bana geceyi hatırlatan bir düş, Bir Sonbahar gibi, Yıldızları bırak başucuma sonra sevdiğim, Anlatırlar elbet savrulan bir yaprak suskunluğunda, Yüreğimin seni ne çok özlediğini....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |