..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > Mustafa Kemal İzgi




26 Temmuz 2012
Hüzün, Heyecan ve Aşk'ın Derinlikleri  
Açık Mavinin Derinlerinde Bir Akşamüstü

Mustafa Kemal İzgi


Artık yüreğimde sakladığım duyguları gökyüzüne doğru savuruyorum... Savrulur, nehirlere karışır, denizlere ve okyanuslara ulaşır da sonsuz olur mu? Bilinmez... Açık mavinin derinliklerinde, bir akşam üstü, yıldızları düşlemek ne zor! Bilmediğin bir şarkının nakaratından gökyüzüne doğru uzattığında ellerini, düğümlerin düğünü başlayacak, Aşk'ın varlığını işte o zaman sana Kainat haykıracak, istesen de istemesen de, sen Aşk'ı duyacaksın o zaman, inandıkça hakikat tohumları yeşerecek içinde. Hani Aşk o kadar uzaktı? Heyecanın derinliklerinde, rahmani maneviyatın sonsuzluğunda düşlediğim maviliklerle düşdüşeyim... Karışıyorum denizin sesine içten içe, ufukta bekleyen bir dua gibi, yükseliyor ümitlerim, beklemiyor koşuyor, susmuyor haykırıyor, dolmuyor taşıyor hayallerim... Gitti yere kadar değil, daha ötelere zorluyorum şiirleri... Zamanı gelmeden gelen bir sevgili, bir de cenneti bekliyorum... Zamana değil, Aşk'a uyuyorum, düşten hakikate ulaşırız diye, bir sevdayı arıyorum...


:AIBG:
Bağrımda hüznün dalgalanıyor, ruhumda, nefesimde, canımda bir ürperti, bir heyecan, bir kıpırtı. Uzaklardan duyulan sesler, içimde yankılanırken, maviler çağırıyor nefesimi, güftesini, ezgisini kendisi yazıyor, kendisi çalıyor yüreğimdeki düğümleri... Hiçbir düğüm böylesine çözümsüz örülmemişti gönlümün odalarındaki sayfalarca şiire rağmen, okunmadı semada sayfaların ürpertisi... Heyecanla başladı ve heyecanla devam etti yazımın gemisi seyrine... Düşlediğim her güzellikte, nehirlerden denizlere, denizlerden okyanuslara, okyanuslardan yıldızlara, yıldızlardan gözlerine ulaştı, hislerimin sonsuzluk çağrısı. Ne güzel çağırıyor deniz, ve güneş canımı yakıyor... Uzaklaşıyor bilmediğim hayallerin derin çağrısı, içten içe bağrımı derinden acıtıyor. Bilinmez bir huzur da var aynı zamanda, rüzgarın ıtırlı mucizesinde... Açık mavinin derinliklerinde, bir akşam üstü, yıldızları düşlemek ne zor! Bilmediğin bir şarkının nakaratından gökyüzüne doğru uzattığında ellerini, düğümlerin düğünü başlayacak, Aşk'ın varlığını işte o zaman sana Kainat haykıracak, istesen de istemesen de, sen Aşk olacaksın o zaman, inandıkça hakikat tohumları yeşerecek içinde. Hani Aşk o kadar uzaktı? Nerede geçmişteki sözlerin? Dünya nerede? Karanlıklar nerede? Acılar nerede? Sadece hüzünlerde. Biz kendimizi iyileştirdikçe, her şey daha güzel olacak. Aşk'a inanmanın hakikatıyla buluştuğunda, anlamların maneviyatı anlaşılacak. Mutlak hakikate ait bir inanç, Aşk'ın muhteviyatı ile hakikate ulaşır aslında. Varlığımdaki hüznün, içimdeki Aşk'ın derinliklerinde dalgalanıyor...

Mustafa Kemal İzgi
26/07/2012 Perşembe
Saat: 17:00 (Kum Mahallesi Sahili, Ada Cafe'de)



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın düşler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Cennet'in Hakikati

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Göstergebilim ve Sanat
Türk Milleti'nin Öz'ü
Evrensel ve Rahmani Değerler
Kimleri Sevdin?
İnandım
Sonsuz Değerler
Türk Kültür ve Sanat Medeniyeti
Şiir Nedir?
Seslenişim Bitmedi
Cennette Gibi Oluşlarımız

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Nergisin Kokusu [Şiir]
Sevinçlerin Çağrısı [Şiir]
Işıltılar Arasında [Şiir]
Çocuk Kapli Büyükler [Şiir]
Günışığının İlhamı [Şiir]
Sonu Olmayan Bir Filmin, Sonu Olmayan Şiiri... [Şiir]
Her Şey An'da [Şiir]
... Okuduk... [Şiir]
Rahmani Varlıklara [Şiir]
Yeni Çağ'a Serzeniş [Şiir]


Mustafa Kemal İzgi kimdir?

Aynı sevgiden aynı sevgiye bir bağ aramızdaki, Düşler ötesinden seslenen gönüllerin sahnesi.

Etkilendiği Yazarlar:
Barış Manço, Timur Selçuk, Elif Şafak


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mustafa Kemal İzgi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.