Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
Korkuyorum itiraf etmekten, Seni sevdiğimi… Seni sevmek! Seni olabildiğince çok sevmek! İtirafı olmayan sırrım… Kansere belenmiş bir bedenle yaşamaktayım Kanıksadım ölmeyi artık… Bedenimin beni terk edeceğini bile bile, Umursamasız, Sevmek seni, Benim için öyle önemli ki… Dalmak hülyalara, iyice Ve sarılmak, usulca, alnından öperek Gitmek dalıp da derinlere Sen olmak, seninle… Sensiz yaşayamayacak kadar seni yaşamak Hiç ses çıkartmadan, Hiç kıpırdamadan, Sevgi batağına dalarak milim milim, Korktukça daha da saplanarak… Sana, sensiz olmadığını, olamayacağını söyleyemeden Seni sevmek! Anlatamıyorum, değil mi? Konuşarak da olmuyor, şiir yazarak da, Beceremiyorum işte bir türlü Sana olan duygularımı anlatabilmeyi… Keşke benim seni sevdiğimi bildiğim kadar Sen de sevildiğini anlayabilsen Ve beni kurtarsan sözcüklere beceriksizce cambazlıklar yaptırmaktan… Sevmek illa da sözcüklerle anlatılacak değil ya, Bir bakış da yetebilir anlaşılmaya Bak gözlerime ve anla… Sevmek, en çok gözlerde var olur. Sana gözlerimdeki sevgiyle bakmamı engelleyemez hiçbir şey. Yaşayabildiğim sürece, Sana severek bakmalarım da yaşayacak. Şimdi yaşıyorum ya, Seni sevme hakkımı kullanmaktayım ya, Buna sen bile itiraz edemezsin… Ben seninle yaşıyorum Seni severek yaşıyorum Doktorlar En çok bir yaz daha dediklerinde Biliyordum ki, sana olan bağlılığım beni hayata bağlayacaktır Yaz bitti, sonbahar bitti, kış bitiyor, yakında İlkbahar basacak her yanı renga renk İşte yaşıyorum Sevgi yaşatır İnsan sevgiyle yaşar İnsan sevgiyle mutlu olur İnsan sevgiyle mutluluk verir insana… Vereceğin bir anlık mutluluk bir ömre bedel olacak Sen yeter ki sevdiğini göster bana… Benim; Can damarım ol söküp atamadığım En narin,en kırılgan, en özendiğim tarafım ol Yaratıcılığım ol acılardan çalabildiğim tek mutluluğum ol… Beni ağlatmaya gelenim ol Durmasana öyle Sarılsak ya! Seninle sonsuza dek yaşayamayacak olmak ne kadar acıysa o kadar ağlayayım kollarında… 31.10.2012 Şair Kemal Paracıkoğlu(Kemnur)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Kemal Yavuz Paracıkoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |