Türkiye devleti bir çok devretme sahnesine şahit olmuştur şimdi bakalım kim de sıra zamanın başkanlarında mı? komutanlarında mı? polis,öğretmen,doktor,avukat ya da ögrenci maalesef ki hiçbiri..girişimiz güzeldi ama gidişatımız kötü açılan davaların,konuşulan ipsiz sapsız konuların ve tutuklanan insanların haddi hesabı yok ne oluyor bu Türk milletine hani bizler Osmanlı torunu hani bizler Atatürk ün ögrencileriydik bunlar mı yapmamız gerekenler.bir tarafta amacı can kurtarmak değilde cebine girecek parayı kurtarmakla meşgul doktorlar,bir tarafta gerçeği ve doğruyu savunacağına yeminli fakat yemini bozulmuş avukatlar,bir tarafta tek bir ıslık sesiyle çocuğu genci yaşlısı kadını erkeği tanımadan gözyaşına bakmadan sokaklarda savaşırmışcasına halka karşı koyan polisler,bir tarafta konuşma özgürlüğü kısıtlanmış haberciler yazarlar,bir tarafta ise bütün bu olanları kafasında yer edinen fakat doğruyla yanlışı ayırt edemeyen ve halen susan halk var..bizler para için ya da itibar için yapılan insanlıkları değil! bizler insanlığın ne demek olduğunu bilen anlayan insanları istiyoruz.
Susulması gereken yerde susmak iyidir lakin geleceğini ezip geçermişcesine susmak mutlu son değildir.Merak ediyorum halkımız ne zaman ayağa kalkacak ne zaman aynı yolda dimdik beraber yürüyecek..