Ağlamak da bir zevktir. -Ovidius |
|
||||||||||
|
Bundan 98 yıl önce, kendi topraklarımızda emperyalistlerin kölesi, uşağı olmamak için savaştı atalarımız. Onbinlerce şehit verdik. Ne için? Esir ve köle olmamak için. Kendi vatanımızda, kendi bayrağımız altında, başı dik ve onurlu yaşamak için. Bağımsız ve özgür olmak için… Bugün o zaferin 98'inci yılı. O büyük zaferin 98'inci yılında bağımsız ve özgür müyüz? Başı dik ve onurlu muyuz? İstiklal marşı kaldırıldı,Atamızın heykelleri yıkıldı,gençliğe hitabe,andımız ve bize Türklüğümüzü hatırlatacak herşey yok edildi... Vatanımızın en stratejik kuruluşları ‘babalar gibi’ yabancılara satıldı. TÜPRAŞ’ımız, TEKEL’imiz, Telekom’umuz artık bizim değil… Sümerbank’ımız artık yok… Devlet ayakkabı üretmez dediler kapattılar. Devlet ekonomiden anlamaz dediler sattılar… Varımızı, yoğumuzu yabancıya pazarlayan, ’’Gelsinler adamların ayağı alışsın… Herşeyi yabancıya satarız…’’ diyen zihniyetin temsilcileri de, bugün Çanakkale’de arz-ı endam edecekler… ’’Çanakkale geçilmez!’’ diyecekler… Belki, şehitliğe gidip gözyaşı bile dökecekler fakat; Çanakkale çoktan geçildi dostlar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ESRA PARLAR, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |