Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
Adam; çocuk arabasının başında ayakta, mutsuz. Büyük çocuk bir anneye bir babaya koşuyor, oyunlar yaratma derdinde, o mutlu... Arabadaki çocuk babası ile annesine bakıp anlamaya çalışıyor abiye nazaran daha dikkatli ketum. Adam zorla dışarı çıkmış belki, kadın bir hafta boyunca ev çocuk yemek çamaşır bulaşık beşgeninde yorulduğunu az hava almak için dışarı çıkmak istediğini söyledi belki.. Adam bir 6 gün boyunca zaten dışarıda olduğunu bir gün bari evde kalmak istediğini söyledi belki.. Belki bir düğünden bir nikahtan çıktılar, belki... Sebep ne olduysa işte hep birlikte dışarı çıkmışlar... Keşke çıkmasalarmış... Bulunduğu yerden memnun olmayan büyük ihtimal başı ağıran, etrafın, güzel havanın, etrafında cıvıldayan bırakın kuşu, çocuğunu umursamayan bir kadın... "Yine ne oldu, neden böyle, ne istiyor bu kadın?" der gibi bakan bir adam... Arabasında, anne babasının yaydığı olumsuz enerjiden etkilenen, hiç bir şey tam değilse yarımı yaşamanın da bir anlamı yok, durum bu ise bunu yaşamak gerek diyen bir çocuk... Hayat böyle bir şey, ne olursa olsun direnmek gerek, hayatı iki yüzü ile yaşamasını bilmek, alışmak gerek , ne olursa olsun dolu olanı görmek gerek diyen diğer çocuk... Nazım Hikmet, Abidin Dino'dan mutluluğun resmini istediği gibi, benden de mutsuzluğun resmini isteseydi şayet resimden sıfır derece anlayan ben eminim o kadına ve adama bakarak "mutsuzluğun resmi" diye bir resim çizebilirdim... Ne kadar orada daha kaldılar, ne vakit oradan ayrıldılar, ayrıldıklarında ne halde idilier bilmiyorum ama şundan eminim ki eve vardıklarında hepsi çok ama çok yorulmuş olacaklar. Kadın, adam, küçük çocuk mutsuzluktan, diğer çocuk direnip çabalamış olmaktan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Adsız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |