"İnsanların bazen neye güldüklerini anlamak güçtür." -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Ve ölü bir aşkın şehri İzmir. Yağmalanmış,talan edilmiş. Bomboş, toz duman, viran sokaklar. Ölü kuşlar havalanmakta gökyüzüne. Sen, peşi sıra kanat izlerini toplamaktasın. Kanat kanat avuçların. Lodos bozgunu, çırpınmakta deniz. Ölü balık akınları zamanı. Sen balık izlerini toplamaktasın. Akın, akın ölü balık avuçların. Toprağın köklerini tükürdüğü kuru bir fidan. Kanın cansuyu damarlarına yürümüş. Ölü doğmuş dallarında baharlar, sen bahar izlerini toplamaktasın Bahar, bahar avuçların. Dönek sevişmeler pususunda sevdiğin adam. Kahpe bir kadının rahminde, ayrılığı döllemiş ihanetle. İhanet sancısında tüm geceler. Sen ihanetin izlerini toplamaktasın. Ihanet, ihanet avuçların. Düşlerimde uzak ve ölü bir aşkın şehri İzmir. Yağmalanmış,talan edilmiş, Bomboş, toz duman, viran sokaklar.. Sonra sen. Mutsuz, kırık dökük, yüreği örselenmiş. Yarım kalmış çocukluğunun içinde hapis. Düşlerimde uzak ve ölü bir aşkın şehri İzmir. Yağmalanmış, talan edilmiş. Bomboş, toz duman, viran sokaklar.. Sonra sen. Sevmek ve sevmemek arası bir çizgide. Avuçlarındaki ölü izleri savurup Ege’ye Tüm bu ölü izlere inat yeni bir aşka yeşermektesin.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ZEYNEP DİDEM, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |