"Kirazlar ve dutların tadını çocuklar ve serçelerden sor." -Goethe |
|
||||||||||
|
Ateşli silahın icadından sonra Aşk Tanrısı Eros kırık oku ve görünmez pegasusu ile sokaklarda avare avare dolaşmaya başladı. Artık okunun ucunda ki aşkı insanlara aşılayamayacaktı. Artık insanlar aşık olamayacak, birbirlerine şiir yazamayacak hale gelecekti. Aşk Tanrısı Eros kırık oku ve görünmez pegasusu ile sokaklarda avare avare dolaşmaya bir süre daha devam etti. Gözlerinin gördükleri, göreceklerinin sadece başlangıcıydı. Namluları soğuk silahlar, umut vadeden sıcak yüreklere dayanmış, patlamaya hazırlanıyordu. Patladıktan sonra namlu yüreklerdeki sıcaklığı sömürüyor, geriye sadece verdiği acımasız soğuğu bırakıyordu. Daha önce elleri kalem tutan insanlar, şimdi ise patlamaya hazır silah tutuyorlardı. Aşk Tanrısı Eros, her şeye rağmen umut tazeliyor, kırık okunun ucundaki aşkı insanlara aşılamaya çalışıyordu. Hele ki aşık ettiği insanları bir arada gördükçe daha da mutlu oluyordu. Aşk Tanrısı Eros, kırık oku ve görünmez pegasusu ile sokaklarda avare avare dolaşmaya devam ettikten sonra; soğuk namlular tarafından durduruluyor, hala sıcak olan yüreğine soğuk namlu dayatılıyordu. Soğuk namlu Eros’ un yüreğindeki sıcağı sömürürken, Eros davası adına canını vermeye hazır bir ‘’Kızılderili’’ edasıyla gözlerini yumdu. Ve ardından dünyada az da olsa var olan aşkın celladı bir ses: Bam!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Oguzhan Karahasan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |