Matematiğe, yalnızca yaratıcı bir sanat olduğu sürece ilgi duyarım. -Godfrey Hardy |
|
||||||||||
|
Gecelerce yıldızları ararken, Ayrı kaldı bedenim senden, Yüreğim ellerinde üşürken, Bulutları çekti içine yalnızlığım, Gitme sevdiğim,gitme,vakit henüz çok erken, Yar dedim olmadı,yarim dedim, Sevdalım dedim suskunluğu silerek, Her geceden seni, Yalnız seni özleyerek geçtim, Bekledim sevdiğim,çok bekledim, Rüzgarlarına tükendim,tüketildim, Güller topladım sana her renkten, Yüreğinin sıcaklığında, Sevdası koynunda bir mevsimdim, Unutulmasın diye aşk,aşk'ı ezberledim, Söyle sevdiğim,söyle, Ben yüreğinden başka,kime sevildim, Söyle denizler bu kadar mı, Yağmur'a duran,yalnız kuşlar mı, Bu kadar mı sevdiğim,gecesi gündüzü, Hayat böylesine garip,böylesine kolay mı, Sensiz,yüreğime dertlenmek var mı, Yar dedim,olmadı,yarim dedim, Aşkınla yangınlara düştüm,eridim, Uzağı yakın bildim,yokluğunda gülmedim, Söyle sevdiğim, Olmasın artık ayrılık karşımda, Söyle ey sıcaklığını özlediğim, Alıcı kuşlar dönüp durmasın başımda, Ben aşk'ı senden öğrendim, Yar dedim,yarim dedim, Dokunamadım bir gül yaprağı gibi sana, Bir sonbahar gibi elini tutamadım, Bakamadım gözlerine,gözlerin olamadım, Gözyaşında,hiç suskun duramadım, Söyle sevdiğim,söyle, Aşk'ı sensiz yaşamak,kolay mı böyle, Belki herşeydim ansızın,okunmaksızın, Hasrettim kokuna,şiirlere sığmaksızın, Tenine vuran her ayışığının, Dudaklarına tırmanan gölgesiydim, Yokluğunu hiç yaşamaksızın,yüreğindim, Söyle sevdiğim, Aşk dedin,ben geldim, Hasret dedin yalnızlığa,hasret bendim, Söyle zamansızca özlediğim,söyle, Ben hep senin değilmiydim....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |