Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon |
|
||||||||||
|
Kendi içinde kendine küskün kalan geceler, Anlamıyor aşkı,aşkın dışındaki yürekler, Gülmüyor yüzler, Ve sancısını hissederek sevdanın, Ne varsa anlaşılmıyor işte gerçekler, Sen hayat de dostum,yaşamak yazgısı alnında, Avuçlarında unutulur elbet birgün yalnızlığın, Tutunduğun bir yer,tutunamadığın kendi yüreğin, Bağır,bağır çıktığı yere kadar varsa eğer avazın, Bağır ki dostum,aydınlansın seninde karanlığın, Düş yollarında kaybolan her şiirin içine, Düşte gör dostum aşk'ı, Aşk'la aldatmasın sonra seni, Şehrin kaldırımlarında her karşılaştığın, Ne anlarsın sen yağmurdan,rüzgardan, Ne anlarsın yalınayak çamurda kalmaktan, Aşk'ı aşk gibi yaşamamış olandan, Ne kalır yanına şairi baltalamaktan, Kalan zamandır sana benim uykularımdan, Ben giderim,sen kalırsın, Sen benim gibi,kendinle bile yaşayamazsın, Bu şiirdir,belkide hiç birşeydir, Şair diye şiirin içinde kendini arayana, Gördüm ki ey dost, Kelimelerdir ihtilale doymayan duygularına,üzüldüm ne çare, Ben yazayımda,sen yine koştur dört bir yana, Kendi içinde yarışana,kendini bile tanımayana, Çok bile gelecek düşlerin kendinde,kendini bulamayana, Kendisi gibi yaşamayana,sana, Çaldın olmadı,çırptın olmadı, Çarpan tablosu gibi, Okuyanın bile bulunmadı, Sor bakalım,kelimeler seni tanıdımı, Öpüpte kendi yüreğinde bir kez olsun taşıdımı, Bak bakalım görünmediğin aynalarda, Boyun bir arpa boyu kadar uzadımı, Koştur bakalım ey dost,koştur dört nala, Koşmak sana,hiç yaradımı, Bana sorma, Ben asla olamam ki sen, Sen bir yel değirmeni, Ben bir ırmak, Nasıl olsa yaşayıp gideriz, Sen dönüp durarak,ben akarak, Hep unutularak....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |