..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İste, sana verilecektir; Ara, bulacaksındır; Çal ve kapı sana açılacaktır -İncil
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Şevket Başıbüyük




25 Kasım 2015
Özal"dan Sonra İlk Kez Bir Bakan…  
Şevket Başıbüyük
Sanırım Özal’dan sonra Malatya nadasa bırakıldı… Öyle görülüyor ki bu uzun ‘nadasa’ sonrası beklenilen verim elden edilecektir. Özetle işi ehline vermişler… En kara günlerimde, 28 Şubat’ın en kara günlerinde biz mağdurların yardımına hukukçu kimliğiyle bir Hızır gibi yetişen Av. Bülent Tüfenkçi’yi tebrik ediyorum… Bir Malatyalı olarak Malatya adına Sayın Bakanımızı/Gümrük ve Ticaret Bakanı Av. Bülent Tüfenkçi’yi kutluyor yeni görevinde başarılar diliyoruz.


:IAC:
ÖZAL’DAN SONRA İLK KEZ BİR BAKAN…

Yeni kabine belli oldu…
Memleketimiz için hayırlı olsun.
Malatyalılara iki kere hayırlı olsun…
Meşhur insanıyla övündüğümüz Malatya, yıllar aradan sonra ilk kez bir bakan çıkarttı.
Parantez içerisinde ifade edecek olursak Malatya bu dönem (Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı’yı da sayarsak) “iki bakan çıkartmış” diyorlar ama Sayın Sarı her ne kadar Malatya (Darende) doğumlu olsa da Adana Milletvekili…
Avam tabiriyle; ‘hava atmaya gerek yok’ Malatya’ya bir bakan verildi…
Malatya’da kulis yapmaya çalışanlar, birinci ve ikinci sıra milletvekillerinden bakan beklerken 4. sıra milletvekilinden bakan verilmesi -tabiri caizse- kulis yapanları ters köşeye yatırdı...
Malumunuz olduğu üzre; 64. Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından kabul görüldü ve Başbakan Ahmet Davutoğlu yeni kabineyi açıkladı…
Yeni kabineden biz Malatyalılara da bir bakan çıktı.
Malatya il başkanlığı görevinden sonra 4. sıra milletvekili olarak Meclise gönderdiğimiz Av. Bülent Tüfenkçi’nin Gümrük ve Ticaret Bakanı olması elbette ki sevindirici…
Av. Bülent Tüfenkçi, ‘28 Şubat’ın kara günlerinde birçok mazlum ve mağdurların avukatlığını yaptığı gibi benim de avukatımdı.
Dahası Malatyalıların yakinen tanıdığı bir isim Sayın Tüfenkçi…
Hukukçu kimliğinden çok halktan yana aktif siyasi kimliğiyle bilinir.
Kimisine ağabey, kimsine kardeş, kimisine de dost ve kadim arkadaşlıklarıyla anılır Malatya’da Sayın Tüfenkçi…
Demem o ki Sayın Tüfenkçi bu şehrin tüm özelliklerini birden kendinden barındıran bir Malatyalı…
Malatyalıları hakkıyla temsil edebilecek kapasitede bir bakan Sayın Tüfenkçi.
Hatırlarsanız, 8. Cumhurbaşkanımız Merhum Turgut Özal’dan sonra Malatya ilk kez bir bakan çıkarttı…
Recai Kutan da bir ara bakan olmuştu ama Sayın Kutan Ankara milletvekilliğinde bakan olmuştu…
Oysa Malatya denilince kayısısından öce meşhur insanı akla gelir…
Sanırım Özal’dan sonra Malatya nadasa bırakıldı…
Öyle görülüyor ki bu uzun ‘nadasa’ sonrası beklenilen verim elden edilecektir.
Özetle işi ehline vermişler…
En kara günlerimde, 28 Şubat’ın en kara günlerinde biz mağdurların yardımına hukukçu kimliğiyle bir Hızır gibi yetişen Av. Bülent Tüfenkçi’yi tebrik ediyorum…
Bir Malatyalı olarak Malatya adına Sayın Bakanımızı/Gümrük ve Ticaret Bakanı Av. Bülent Tüfenkçi’yi kutluyor yeni görevinde başarılar diliyoruz.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tasalanma Ey Reis!..
Başbakanın Malatya Mitingi
Yalnız Değilsin Reis!
Anneler Günü Safsatası
"Auto Show"
Ey Dünyanın Buzdağları!..
Şiddetin Her Türlüsüne Hayır
Goji Berry
O Hem Ulvi
"Para Veren Altın Bulsun"

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir "Şişirme Duası" Hikâyesi
Kınıfır Bed Renk Olursa…
"Şişirme Duası"
Kitap Okumak Eğlenceli Bir Eylem…
Tarihe Yoculuk
Sağır Kaplumbağa
Dicle Kıyısında Bir Mağara Kent
Piyerloti
Beydağı"na Kar Düştü
Akabe

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Cennet Gülleri [Şiir]
Tüm Türkiye Üşüdü Koca Reis [Şiir]
Tüm Türkiye Üşüdü Koca Reis [Şiir]
Çocukluğum [Şiir]
Duvardaki Saat [Şiir]
Olma Geveze [Şiir]
Özgürlük [Şiir]
[Şiir]
Bizim Kadir de Ehliyeli Olunca… [Öykü]
Vay Sözüm Vay… [Öykü]


Şevket Başıbüyük kimdir?

Edebiyatın karın doyurmadığını bile bile aç kalma pahasına yazmaktan imtina etmeyen, hayal gücünden çok izlenim ve gözlemlerini yazmaktan büyük keyif alan, yazarken adeta orgazım olan sıradışı bir yazar

Etkilendiği Yazarlar:
Roman, Hikaye, Şiir, Biyografi, Gezi


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Şevket Başıbüyük, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.