Yüz kişinin içinde aşık, gökte yıldızlar arasında parıldayan ay gibi belli olur. -Mevlana |
|
||||||||||
|
Kendilerini güneşten saklayan ışıkların canbazlığında, Tükeniyormu yoksa bizimle tükenen bu zaman, Ve düşündükçe hiçbir gidilmeyen yol, Dönüşü olmayan bir suskunluk kaplıyormu içini, Doğmadığın bir kenti doğuruyormu analar kendinden, Tanımadığın yüzler sarıyormu cam kırığı düşlerini, O hep eski yaz günlerini yad ediyormu gelmeyen gençliğin, Sözcükler okunmayan bir hayatı bitiriyormu kendiliğinden, Ne dert var elinde ne sevinç, Gelipte geçmiyormu hiçbiri gözlerinin önünden, Bilirim,denize bakarsın bütün gün,denizler sana, Dünyana ait olmayan bir gökyüzünde yağmurlar bana, Akşamı ruhuma bırakıpta karıştığın her yokluğuna, Söz veriyorum güzelim, Doğum gününde karışacağım ben en derin uykularına, Yaz bir kenara,beraber öğrenelim hayata mütemadiyen, Sevgilim, Seni sevmek değişilmezmiş yaşanan hiçbir zamana, Sonra,evlerde eflatun lambalar hani sabahı çeker, Aklımı başımdan devşiren bir yalnızlık ortası, Nasılda sensizliğe isyan edip gecelerce seni beklersem, Bu devingen süreçte,hayatı anlayabilip, Öpüpte ıslanan saçlarını yağmurlarda,göğsüne yaslanabilirsem, Özlersem seni yine,yüreğinde bıçaklanıp ruhundaki aşk'a, Sevdiğim, Bu doğum gününde uyanırım ancak ben, Gözlerin renginde güneşi kollarına alan uykularına, Artık ister sonbahar olsun geçip giden her hüzün, İster mevsiminde bembeyaz bir karakış, Kaldırımlara içimdeki sevdanı vuran her gülüşün, İlk sarılışım olsun sana sevgilim doğum günün, Ve kızaran yanaklarıma dokunan masum yüzün, Doğduğun gün beni öldürecek biliyorum, Beni utandıran her öpüşün...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |