Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton |
|
||||||||||
|
Öldürmeyi kim öğretti sana çocuk öyle havalı havalı kaleşnikofları yukarı kaldırmayı iki parmağınla zafer işareti yapmayı hatırlasana daha beş altı yaşlarındayken sineklere böceklere kelebeklere bile kıyamazdın belli ki daha buluğa bile girmemişsin yada girdin dünyadan haberin yok... çarpıştığın karşı saflarda senin gibi bir sürü sabi sübyan var oysa ne güzel oynardınız adlarınız farklı mezhepleriniz farklı bile olsa... bu adi emperyalistler bu insanlık düşmanları sizi birbirinize düşürmeseydi keşke belki gider gelirdiniz büyüyünce birbirlerinizin mahallelerine köylerine sen onun kız kardeşine yazılırdın belki akraba olurdunuz kim bilir zaten bütün insanlık birbiri ile akraba değil mi ta Hazreti Adem'e kadar gidersen... öfke nöbetleri yerine memleketinizin sınırlarını beklerdiniz kumpasçı emperyalistlere karşı... sakın oyuna gelmeyin çocuklar onların tek derdi ne sizin refahınız ne de özgürlüğünüz varsa yoksa silah şirketleri kâr etsin sadece paraya tapar onlar Arap baharı masalına artık bebekler bile inanmıyor şunu da iyi bilin ki sizi ancak yine mazlum milletler anlar... Orta Doğu Çocukları dünyaya güzellikler katacaksınız mutlaka okuyacak aydınlanacaksınız bombalar silahlar yaratılan sahte ilahlar sizi engellemesin asla acı dolu geçmişi sildikten sonra yüreğimize geleceksiniz ve gelecek sizsiniz...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |