Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
bu kadar acımazdı ayaklarım asfalta basarken yüreğimin acıdığı gibi güneş gibi sararan yapraklar hadi firar edin dallarınızdan sokaklarda süpürgelerle kavga eden arkadaşlarınız var sonra belki başka bir zaman ve mekânda yeniden doğarsınız küllerinizden daha önce Hazreti Süleyman'ın emrine girmiş şimdilerde sabırlı bir rüzgar havalandırır sizi göklere çarpar durur yapraklara insanların simasına yok yere bu sokaklar bu kadar hüzünlü değildi eskiden sokak lambalarının altında her zaman gizli gizli öpüşen bir iki çift olurdu camlardan gizli açılan pencerelere inat yazın saklambaç sabah güvercinlerin rüzgarla cengi baktın ki arabanın kapısını kurcalıyor birileri kafasına balkondan bir terlik birazcık da sunturlu söv gitsin ne ölüleri kalsın ne dirileri nerelere gittiniz boyacılar simitçiler bozacılar macuncular salına salına geçen genç kızlar ahhh benim geri gelmeyecek gençlik yıllarım hani şair demiş ya ''Memleket mi yıldızlar mı, gençliğim mi daha uzak'' yıldızlara bile gideriz de belki bir gün önceye dönmek ne mümkün ki yüreğimi doruklandırıp sızlatan adı da B ile başlayan kız öyle arkandan melül melül bakarım şimdilerde yüreğime senin yerine başka sevdiklerimi takarım otuz yıl öncede sen buradaydın merhaba dostum komşu bahçedeki çam ağacı şimdilerde ne çocuk var sokaklarda ne de salınan genç kızlar hüzünler oturmuş yüreğe öylece yine de bilgisayarlara inat erisin ey sokaklar aramızdaki buzlar...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |