..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Toplum > Ahmet Zeytinci




1 Aralık 2021
Üzülüyorum Gerçekten Bu Tiplere  
Ahmet Zeytinci
Sosyal Medya da zaman zaman görüyorum dinimiz İslam ile Kur'an ile dalga geçmeye çalışanları ve üzülüyorum gerçekten, bu aklı kıt insanda demeyeyim de, yaratıklara... Kur'an yakmaya kalkıyorlar, birbirlerine fırlatıyorlar Kur'anımızı... İllaki azapları da çok çetin olacaktır tövbe etmedikleri takdirde...


:EAG:
Bizler Müslüman olarak doğduk ve Allah izin verirse o şekilde de öleceğiz. Kimin cennete, kimin cehenneme gideceği, azap göreceği ya da mutlu olacağı konusunda asla yorum yapmamalı, ama yine de ahirette iyiler ile haşir olunmak için çaba içinde olmalıyız...

Sosyal Medya da zaman zaman görüyorum dinimiz İslam ile Kur'an ile dalga geçmeye çalışanları ve üzülüyorum gerçekten, bu aklı kıt insanda demeyeyim de, yaratıklara... Kur'an yakmaya kalkıyorlar, birbirlerine fırlatıyorlar Kur'anımızı... İllaki azapları da çok çetin olacaktır tövbe etmedikleri takdirde...

Oysa ki biz Müslümanlar İncil'e ve Tevrat'a ki bir adı da Muharref yani Tahrif edilmiş Tevrattır hiç bir zaman böyle akıl dışı davranmamışızdır... Siz bakmayın Orta Doğu da adı İslam ile anılan o terör örgütlerine, onlarında bir çoklarının kurucusu emperyalistlerin gizli servisleridir... Hatta bir tanesinin başında ki adamın bile Yahudi olduğu ortaya çıkmıştı geçmişte...

Hiç bir aklı başında Müslüman ne Hristiyanlığın Kitabı İncil ile ne de Museviliğin Kitabı Tevrat ile dalga geçmez, geçmemiştir... Bizler Kur'an da adı geçen bütün peygamberleri bilir ve tanırız, saygımız vardır... Aynı saygıyı da onlardan beklediğimiz halde yine de böyle saçmalıklara ve ucuzluklara kaçarlar ve bir de bunları filme alıp herkese göstermeye cür'et ederler...

Unutmayalım ki Allah'ın rahmeti geniş olduğu kadar, gazabı da pek çetindir... Bir ayette ''Dünya hayatı oyun ve eğlenceden ibarettir.'' denilmektedir... Ahiret ise sonsuz bir alem, daha ötesi olmayan. O ahireti dert etmeyenler ve dinimiz İslam ile kitabımız Kur'an ile alay etmeye kalkanlar, öyle çabuk geleceksiniz ki ömrünüzün sonuna, şaşırıp kalacaksınız son nefese gelince, son nefeste de hiç bir şey fayda etmeyecek, aklınızdan çıkartmayın...

İslama karşı kalbi ve ruhu kararmış olanlara ne yapsanız kâr etmez bu saatten sonra... Allah ıslah etsin demekten başkada bir şey düşmez bizlere... Kafirin de, münafığın da şerlerinden Rabbım bizleri korusun... Okumadan, anlamadan Kur'anı kötülemeye kalkanlar aslında ''Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlar.'' sınıfına girmektedirler ki netice de kendilerine yazık etmiş olacaklardır... Hazreti Ali Efendimizin de bir münafık ile tartışması sonucunda ''Eğer ki ahret yoksa biz ne kaybederiz bu kadar ibadet yaptık diye, bir de varsa siz ne kaybedersiniz bir düşünün.'' demiş olması da size bir takım fikirler verebilir sanırım. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplum kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gaziler Günü Kutlu Olsun
Bir Türk Neden Emniyet Kemeri Takmaz
Keçilerimi Tutacak Birilerini Bulabilir miyim
Bıktık Artık
Sizi de Ne Doktorlar Ne Mühendisler İstedi mi
Yuvayı Dişi Kuş Yapar Hangi Kuş Yıkar
Asfalt Ağlatma Yarışması
Artvin'e Ne Büyük Gurur Siz de Görmeden Ölmeyin
Bazı Şeyleri Okuyarak Bazı Şeyleri de Yaşayarak Öğrenirsin
Kan Kan ile Yıkanmaz

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Alman Emeklileri - Türk Emeklileri
Maraş Dondurmacıları ile Baş Etmenin İncelikleri
Bir Bardak Suda Fırtına Kopartmanın İncelikleri
Dilinizi Eşek Arısı Sokabilir mi
Karıştırma Tekniklerinin İncelenmesi İrdelenmesi Parçapinçik Yapılması
Erken Boş Alma Sorunları
Vergi Yüzsüzlerini Açıklıyorum
Küresel Isırma
Nimet İle Şaka Olmaz
Ön Yargılarımızı Biraz Ortaya veya Arkaya Alabilseydik

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Bir Papatyaya [Şiir]
Babam Eve Her Döndüğünde [Şiir]
O Zamanda Bir Leştiniz [Şiir]
Bağışlayın Bizi [Şiir]
İlahi Adalet Bu Mutlak Gerçekleşecek [Şiir]
Gökyüzü [Şiir]
Hiç Tanımadığım Çocuklar [Şiir]
Bu Kadar mı [Şiir]
Melek Halamın Evi [Şiir]
Bak Bakalım Arkadaş [Şiir]


Ahmet Zeytinci kimdir?

1961 Ankara'da başlayıp devam eden bir hayat. İlk ortaokul, lise ve iki yıllık bir üniversite deneyimi, ticaret hayatı Ankara'da iki tane aslan gibi evlat biri dişi biri erkek aslan olmak üzere hayat mutlu bir şekilde akıp gidiyor. Biraz şiir, biraz öykü ve denemelerin sıcaklığında. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet, Aziz Nesin, Erich Fromm


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.