Değişim dışında hiçbir şey sürekli değildir. -Heraklitos |
|
||||||||||
|
Cadde isimleri utanırken yağmurlarda, Aşıklar geçer elleri kitap tutan aykırılıklarda, Okunmaz yürek denilen sevdalar, Yaşanmaz kendi lisanına tövbekar dudaklarda, Gerilerden bir meçhul baskısı taşır,taşlarda silinen şiirler, Bir kargo tescili teslimat ödemesi sanki yamalı özleyişler, Sabahları öten horozların pili varmı acaba buralarda, Ve aynaların içinden gülümseyen yüzün, Başharfleri dururmu halen daha aşkın, Şehre yadigar bırakılan hükümsüz ağaçlarında, Ağlamayı unutacak belkide zamanı kendine döndüren ayrılıklarda, Anlamına serpiştirilen her sevdada sevgisiz kalan hüzün, Koşturup dururken dengesi kaybolan yarınlar gibi, Hayalini tutan ellerimde Temmuz, Tahta merdivenlere yaslanmış gençliğim, Avuçlarımda aşklarım ölüyor duyuyormusun sevdiğim, Gürültüsüne alışkın kalınan asfalt kokulu dudaklarımda, Ve zaman, Yalnızlıklarıma sırdaş kalan literatür bozuntusu sokaklarımda, Birgün duracak elbet, Kapanacak gözlerim,çekip gidecek tıpkı dün gibi, Ellerini tutamayan ellerim, Herşey bir yana,belkide yanyana kime ne, Ben ve ilk dokunuşuna hayret kalan gökyüzü gözlerim, Seni hep bekleyeceğim, Koskoca bir temmuz ölüyor şehrimde, Ve sokaklarımda zaman, Sen ağladığında aşklara, Ben hep güleceğim....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |