Bir deliyle başederken, yapılacak en mantıklı şey normal rolü yapmak. -Herman Hesse |
|
||||||||||
|
Konuşsam bakarak saatlerce gözlerine, Bahsetsem sana aşktan, Ve yağmur yağsa senin şehrine, Bir kez olsa tutabilsem ellerinden, Görebilsem gülen gözlerini, Yaşayabilsem sevdalarını yüreğimden, Sen anlatsan bana şehrin en güzel yerini, En güzel yerinde çocuklaşan hayallerini, Hatırlatsan bana birgün, Her gece buğulu pencerelerde nasıl beklediğini, Çok uzaklardan gelsem yanına, Alışsam eflatun sabahlarına ödünç bıraktığın uykularına, Dokunabilsem yüreğindeki yağmurlarına, Bir kezde olsa dinleyebilsem seni, Konuşmayı becerebilsem bakarak gül kurusu dudaklarına, Bir şehir zamana uyuyorken, Uyanabilsem de,şiirler yazabilsem suskunluğuna Sen henüz uyanmamışken, Konuşabilsem aşktan sana,anlatabilsem yüreğimi Yüreğim bildiğim o masumluğuna, Her gece, Eylüldür burası sevdalım, Yüreğimden usulca kanatlanır aşklarım, Yenik düşmeden şehrimde bir yağmur dinletisine, Aynalardan bakıpta güzelliğine, Bir konuşsam,bir konuşabilsem utandığım gözlerine, Mevsim sonbahar,aylardan eylüldür zaman,anlarım, Sonrası, Senin şehrinde bir denizfeneridir yalnızlığım, Yağmuru getiren bulutlar gibi çoğalıpta, Her gece anlatır beni sana çok uzaklardan, Gözlerine dokunup konuşamadan,ellerinden tutamamışlığım, Sana bitmeyecek sevdalım,konuşamasamda, Senin şehrinde,sana olan alışkanlığım....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |