En güzel özgürlük düşü, hapishanede görülür. -Schiller |
|
||||||||||
|
Diyar diyar uzaklığına hasretin, Halaylar çekilir sevdanın yollarında, Binlerce çiçeğin rengine bürünür ellerin, Ayaklanır ardınsıra, Kaderime yazılan sözlerin, Yüreğim leylim ley, Nasılda kanat çırpar cümlelerimde, Ve ben aldatısında mevsimlerin, Yanarım şairliğime, Kırılır kalemim aşktan yana, Kefen tutmaz fakirliğime, Gözlerin, Dalında menekşe kokusu, Maviliğine tutunan gökyüzü sevdası, Yaban nanesi, Yalnızlığım gözlerin, Denizlere vurulan martı bakışı, Suyun şavkına yansıyan güzelliğin, Damarımdaki kan sıcaklığı, Sonbaharı öpen takvimlerin çılgınlığı, Gözlerin, Kendi anlamına sıkışmış şiirlerin aykırılığı, Buram buram yağmuru çeken toprak, Kimsesizliğim, Sınırlarına mayın döşeyen yüreğimin, Aşk'a aşk düşüren mavzer yanığı, Haritasında kuşkusu yön saptıran zamansızlığım, Çocuk sevinçlerinde gökkuşağı, Sessizliğim, Kente aşiyan, Vapurların iskele tutkusu, Okyanuslara hasret kalmışlığım, Gözlerin, Yıllara yangınlarda bırakılışım, Kendi yatağında ezberlenen nehirlerim, Bencilliğim aşk'a, Aşk'a gülüşü bebeklerin, En güzel harfi alfabemin, Kararsızlığım, Sabırsızlığım gözlerin, Oysa ben, Sabahların suskunluğunda kalan, Güne bakan çiğ tanesi, Öpüyor mazbut yüreğinden beni aşkın, Dökülüyor saçlarından yıldızlarım, Ve ben sen oldukça, Her yolculuktan gözlerime takılan, Gözlerin sevdiğim, Gözlerindir içimi sebepsizce kasıp kavuran...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |