Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
Çünkü bende hayat sevmekle başlar, Sevmektir dalındaki yaprakların yaz güneşi, Rüzgarın ıslığı, Yağmurun tenimi ısıran soğukluğu, Çünkü sevmek, Denizlerin hırçın dalgası, Ayışığının yüzüme vuran sessizliği, Suçluluğum hayata, Sınırsızca özleyişimdir sana, Çünkü sevmek, Görmek değil aramızdaki dağları, Ummanları geçebilmek değil, Değil bulutları öperek, Silebilmek haritadan yolları, Seni seviyorum, Çünkü sevmek tomurcuklanan bir çiçek, Tutulmak sevdaya bahardan sonra, Yaşamaktır seni sınırsızca, Delicesine, İklim öğüten akşamlarda, Sebepsizce, Düşebilmektir kollarına sevdiğim, Çünkü sevmek, Yazılan çizilen her cümlede, Yalnız senin olabilmektir, Kapılıp rüzgarlara, Denizleri aşabilmektir, Varabilmektir çıldırtan gecelerde sana, Seninim diyebilmektir sevdanın uğruna, Seni düşünmek, Çünkü bende sevmektir, Son nefese kadar, Seninle tükenebilmektir aşk'a, Ve hayatı, Yüreğimdeki her yalnızlığa inat, Yaşayabilmektir, İşte böyle sevgilim, Seni seviyorum, Çünkü yaşıyorum seni, Hayal değil,değil düşten arta kalan, Bilirim, Anlatır günü gelir sana hayatı, Beni kollarına getiren yüreğim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |