Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez. -Joe Louis |
|
||||||||||
|
Kaç dilsiz hece düşlerimden, Gelirdin bembeyaz bulutların peşinde, Bir melek gibi kanat takıp çığlık çığlığa, Sol yanım kıpır kıpır ve çılgınlığın, Kupkuru dalların sesleriyle ürperirdi gece, Bir ırmaktın sen bana içinden her yalnızlığın, Hayal değildi elbet, Kentin ışıklarına yalvarırdım, Sönmeyeceklerini bilsem, Öylece kalır,öylece dikilip sensizliğin karşısına, Saatlerce ağlardım, Pencerelerim ıslık çalardı rüzgarınla, Sen gelirdin sanırdım, Kaç zamandır sana sığındığım günahlarımdan, Yağmurun bedenimdeki soğukluğuna karışan, Yanlış bir vedaydı gözyaşların, Delirmekti bu,delicesine sevebilmekti belkide, Kaldırımlara vurulan yüreğimdeki ayışığın, Yoksun sevdiğim, Dalıp gitti uzaklığına gözlerim, Yağdın yasak umutların takvim yapraklarından bana, Tutuştu adına yazılan şiirlerim, Mevsim döndü, Ateşlere kapıldı yakılası ellerim, Kaç uzun zamandı bilemem, Gökyüzü boyadım geleceksin diye yanıma sen, Yağmurları tuttum sol yanım hasret, Ve ben, Tek gözlü odasında evimin, Düşündüm seni sevdiğim, Öptüm seni ruhuma rest çeken bütün resimlerinden, Hüzün, Düşün ki,kaç yaşanmış sevdadır denizlerin kıyısında, Kağıttan gemilerle çıktım yollarına, Yelkenlerine şiirler yazdım utangaç her gecenin koynunda, Ne fırtınalarda kaldım bilemezsin, Dev dalgalara yenilmedim sevdiğim, Yenilemezdim ben, Çünkü sen yüreğimdin gök mavisinde hayatın, Gecelerce sensizliği ezberlediğim, Oysa zamandı ya bizi taşıyan, Susuz kaldı bakamadığım çiçekler, Öldü sonbahara varamadan bütün kelebekler, Ve ben kırılmış pencerelerde rüzgarına takıldım, Bir yaprak oldum,savrulup dalından sevdanın, Yalnızlığa bırakıldım, Kaç geceydi bilmem, Dedim ya, Kaç şiir,kaç anlamını yüreğimize kazıyan cümle, Kaldım aşkın yüreğinde, Yüreğini tanıdım sahipsiz bir çocuk gibi, Ağlayan bir bebek gibi sarıldım sana, Alabildiğine al beni yanına, Çünkü sen benim herşeyimsin, Sevdiğimsin, Suskun bir tebessüme el salladı yıldızlarım, Çığlık çığlığa martılar koptu kayalardan, Denzilerim aşk olmalıydı benim, Göremediğim gözlerinde karanfiller açmalıydı, Öpemediğim dudaklarında gül kokusu, Düşlerinde papatya tarlası, Bir avuç yürek kalmalıydı senden bana, Ve yazılmalıydı suyun şavkına, Seninle yaşadığım bütün zamanlarım, Neye yarar yokluğun, Kaç gece bitirir bu sensizlik içimde, Cesaret özlemekse, Dönebilmekse yollarının sessizliğine, Bilemezsin, Kaç gece bıçaklanır düşlerime, Kaç suskun şiir saplanır yüreğime, Bilmek istemezsin sevdiğim, Kimse inanmaz zamansız bir yağmur altında, Sensizlikle çaresizce öldüğüme...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |