|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
20 Ekim 2003
Fistikli Kek
özge simsek
Sevgili annemin doğum günü olduğu için ona bu şiiri yazdm. Sen yaşlanmıyorsun anneciğim, sadece zaman koşturuyor ve durdurması |
|
FISTIKLI KEK
Hımm,hem de kremalı.
Kaç kalori?
Boşverr!
Can boğazdan gelir.
Ya nerden gider?
Gidene sormalı.
Dolapta.
Ya şekerlemeler nerede?
Çok kalori, yeme.
Koşalım o halde.
Çalıyor, dinlesene.
Vazgeçme biraz daha koş.
Akrep ile yelkovanda koştuyor zaten.
Kıs şu müziği artık.
Hımm, ellerine sağlık.
Pek mi lezzetli?
Çay için saat kaç?
Koşturuyorlar.
Hem biz, hem zaman...
Sevgili annemin doğum günü olduğu için ona bu şiiri yazdm. Sen yaşlanmıyorsun anneciğim, sadece zaman koşturuyor ve durdurması imkansız olan zamanın yaptığı şeyse;
yeryüzünde yaşama sayısını değiştirmek. Sayı değiştirmek yaşlanmaksa, yaşlanmak sayı değiştirmektir. Yorulduğunda bu dünyada dinleniyorsan, dinlenirken de yoruluyorsun o halde. Uyuduğum zaman nefes alırımla, nefes alırımla uyurumda aynı şey o zaman. Hangi zaman? O halde ben hep uyuyorum, hiç uyanmadım. Ne zaman uyanıcam? Hangi zamanda? Nefes almaktan vazgeçtiğim zaman ise bu, içinde bulunduğum zaman aralığı bir rüyadan mı ibaret? Ben aslında bizler hep bir rüyadamıyız kendimizi ayık zannedenerek? Sanal ise bu dünya, yarı uyanık veya uyurgezer ne anlamı var yaşın? Bir bilgisayar oyunu gibi. Birer oyuncu muyuz, yoksa neyiz? Matrix dedikleride bu olsa gerek. Uyanmak bilince ulaşmak mı acaba? Bence gerçek dediğimiz ne etimiz ne gördüklerimiz. Gerçek tinimiz.
Anneciğim,kendini hangi zamanda hissediyorrsan o zamanda o yaştasın .Zamanı belkide durduruyoruz ama sanallık bize farkettirmiyor. Sana nice zamansız zamanlar diliyorum!
Sevgili kızın,
Özge
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Yazılarımı, hayatın anlık detaylarından esinlenip büyük resme oturttuğum köprüler olarak görüyorum. Kelimeler ellerime dokundukca yaziyorum.
|
|
bu
yazının yer aldığı
kütüphaneler |
|
|
|