İnsan gülümsemeyle gözyaşı arasında gidip gelen bir sarkaçtır. -Byron |
|
||||||||||
|
Susma sırası bende, Cümlesi uykuda şehrimin, Ötesinde, Kırık aynalarından yansıyan, Işıkları yolların, Sanki suskun bir ölümü çağırıyor, Köşebaşlarını tutan yalnızlık, Ve balkonlarda üşüyen çiçekler, Yağmursuz her şiirde, Aşk'a kurban ediliyor anlamsızlık, Elde kalansa, Koskoca bir zamansızlık, Bitmeyen bir günün, Tiyatro sahnesinden, Oynanmamış bir oyuna, Dalıp gidiyor gözlerim, İtinalı dekordan, Masalarında şamdan gölgesine, Bir yemek sonrasından, Ayrılık öncesine, Kaldırımların sessizliğine dek, İnfaz ediliyor içimde cümlelerim, Ve düşündürürken, Yüreği yürek yapan, Bana kalan, İçeriği mide kaldıran bir zaman, Aldığım her nefeste, Anlamlı tarafından yaşam kılınan, Dağdan inen kurt misali, Saldırgan, Silüetleri çekip alıyor içimden, Adı sahnede unutulan, Oysa adı yok gecenin, Yıkımında son pişmanlık, Bedelsiz sokağa fırlatılan, Gün gelipte anımsanan, Ölen olmalı aşk, Ölüme varmadan yaşadığını anlayan, Vakitsiz gelen, Kapanan perdelerin önündeki boş sahnede, Işıkla gözlerimi alan olmalı aşk, Belkide uykulardan uyandıran, Son oyun oynanmalı, Hayatın içinden anlatılan, Yürekte atım sayısı, Heyecanın bitme noktası, Anlaşılmayan, Aşk gibi aşk olan, Sahnede alkışlanmalı, Ve yaşadıkça, Yarına unutulan kalmalı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |