Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
1 Ağlamamak için Mısralara döktüm derdimi Akıtamadım dışarı Yolunu değiştirdi gözyaşım Bilmiyorum hangisiydi ağır basan Karmakarışık duygularımdan Bir boşluk içindeyim Düşmemem için uzanıyor dallar Biliyorum kurtarıcım İnanıyor görüyorum fikirlerimde Tutamıyorum ama amelimde Düşüyorum düşüyorum Tıpkı Rüyalarımda ki gibi 2 Engin sular çağıldayarak doluyor ben de Her geçen dakika anlatılmaz bir iz bırakıyor bende İçimde geçeni anlatamam ki Ne fırtınalar kopuyor bende 3 Düğüm düğüm düğümlenen dertler çözemediğim Girift girift bilmeceleşen ruhum anlayamadığım Dizi dizi soru işareti sıralı zihnim yanıtlayamadığım 4 Neredeyim ? nasılım? Ne yapmaktayım Ne yapmam gerekiyor Bilmiyorum. Zamana kapılmışım Zaman akıp gidiyor Zamanım var mı? Bilmiyorum. Sıkıcı bir hayat Sıkan çevremi ? Sıkılan ben miyim? Bilmiyorum. Yerim buramı? Yerim oramı? Yerim neresi? Bilmiyorum. Kaybettiğim toplum mu bende Kaybolan ben miyim toplumda Kaybettiğim kayıplar mı Bilmiyorum. Bir şeyler yaptım Bir şeyler yapmaktayım Bir şeylerden ne kazandım. Bilmiyorum Bu dünya nedir? Bu dünya ne olacak Bu dünyayı anlasam mı Bilmiyorum. 5 Yaşamak nedir Nefes alıp vermek mi? Gülmek,ağlamak mı? Çile,sefamı? Bir gülün büyüsü Bir çocuk kahkasının pürüzsüzlüğümü Korku ümit mi? Aşk nefret mi? Sevmek sevmemek mi? Sevmek nedir? Kul olmak mı sevdiğine? Kul olmak! Teslim olmaksa YARATANA Teslim olamamak Ve yaşayamamak Nedendir? 6 Nedendir bu Kendimi bildim bileli içimde süregelen Arayış... Kimi neyi Bir bilsem Ya kırgınlıklar Olmadık şeylere Kapanmayan derin yaralar Ruhumdaki ... Kime neye Bir bilsem Özünü işin Bilmekle iş bitmiyor Halbuki gayeye Adım adım yaklaştıracak Yaşamayı Bir bilsem 7 Geçmişe keşkelerle değil Tövbelerle bakan Tövbesinden de tövbe eden Geleceğine uzun emellerle değil Tevekkülle bakan Geceleri hicabından ağlayan Gündüzleri cihattan cihata koşupta Halden hale geçipte aşkta Kadere isyanı isyan Nefse isyanı şeref sayan Birini arıyorum Zira önünde diz çöküp Deryalara dalmak istiyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © A.Berrin Saraçoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |