En bilge insanlar bile arasıra bir iki zırvadan hoşlanırlar. -Roald Dahl |
|
||||||||||
|
Yazamıyorum canım eski satırlarım gibilerini Gücüm kalmadı satırlarla boğuşmaya Sevemiyorum canım eskilerde sevdiğim gibi Takatim kalmadı artık bu yolculuklara Ağlayamıyorum artık canım eskiden olduğu gibi Gözlerim kurudu asırlar önce.. Düşünüyorum yalnızca Baştan sona hesap yapıyorum hayatıma dair… Camdan seyrederken düşen her kar tanesini Aklıma geçip giden her bir günüm geliyor O kar taneleri kadar saf O kar taneleri kadar masum sevinçlerim geliyor aklıma İçimde yine aynı melodi Söylüyorum şarkımı sessiz sessiz Anlıyorum ki pişmanlığım olmamış bu hayatta Dilediğimce ama doğru yaşamışım Hep düzgün çizgiler çekmiş zaman yüzüme Hiç ters yollara girmemişim Hiç can yakmamışım Sadece benim canımı yakmışlar Şimdi buruşuk ellerimde Buruşmuş yüzümde gördüğüm her çizgi Beni vicdanıma biraz daha yaklaştırıyor Bakıyorum geçip giden ömrüme Ve anlıyorum ki pişmanlığım olmamış bu hayatta Hep ben paramparça olmuşum ama kimseyi incitmeden Hep ben savrulmuşum ama kimseyi itmeden Dünya yüzü görmesem de kimsenin gününü karartmamışım ya Gözlerim açık gitmeyeceğim buralardan.. Yorgunum hem de çok ama bir o kadar huzurlu bu yaşlı ruhum Çünkü pişman değilim bir anımdan bile Sadece kırgın yüreğim anılara Kırgın yüreğim sevdalara Sadece kırgınım ardımda kalanlara Şimdi kapıyorum gözlerimi beklediğim sonsuz uykuma……
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Sihem Tachouli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |