En büyük mutluluk ve en büyük sıkıntı anlarında sanatçıya gereksinme duyarız. -Goethe |
|
||||||||||
|
Nice düşenler, nice yara alanlar var Bizse kitapların arasında gitmeye çalışıyoruz düşe kalka. Bazen küçük bir ayak kayması, ve Tepetaklak kelimelerin üstüne Dizlerimiz kanıyor, Kelimeler kaçıyor can havliyle. Gözlerimizde bir yorgunluk senfonisi, Beynimizde en delisinden bir metalica. * Dışarıda insanlar yürüyor Yollar araba dolu Kulaklarımızda sesler, araba kornaları Tramvayın raylarda bıraktığı hatıralarla acı iniltileri. Biz; kimimiz bir odada, Kimimiz bir kütüphane köşesinde. Masalar öğrenci dolu Kulaklarımızda mırıltılar, tıkırtılar Kulaklarımızda yorgun nefes alışlar. Onlar yollarda, binalarda Bizler kitapların arasında Herkes bir sınav telaşında. * Hayat yolunun taşlı sokakları Kimisi bedende, kimisi beyinde Geçmeye çalışırken engellerden Yorgunluklar, uykusuzluklar Yüreğin ağırlaşan adımları Ve sıkışan bir bellek ya da kalp Akılm duruyor, kalbim ağrıyor derken Akıp geçen bir ömür hikayesi. Bu yoldan geçen milyarlarca silik ayak izi Milyarlarca tükenmiş nefes. Hayatın tanınmayan kahramanları belki de. * Bir hayat yolu, Yaşamak için katlanılan taşlı bir yol Bir gün alınmak üzere verilmiş bir emanet Emanetin verdiği ağırlık, Düşürmemek, kırmamak için verilen uğraş Yorgun bedenler, Uykusuz gözler, Islak yürekler. Bilinmeyen, görünmeyen milyarlarca emanet ruh; Bir gün geri verilmeyi bekleyen Kabul eden, etmeyen İsteyen, istemeyen Farkeden, farketmeyen; ben, sen ,o ve onlar Yüzler, binler, milyonlar ve milyarlar. * Hayatın taşlı yolları; zor yollar Sırtlarında yükler; koşan adımlar...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Dervişe Kutlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |