640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
Zaman içinde öyle kaptırdım ki kendimi sana... Beraber büyüdük ne de olsa...bağlandım sana derin bir tutkuyla... Sadece en güzel günlerimde değil, en zor zamanlarımda da hep birlikteydik...Annemle kavga ettiğimde, en yakın arkadaşımla tartışmamızda, en sevdiğim dersten düşük not aldığımda, hatta hasta olduğumda...hep yanımdaydın! Ben de az gözetip, kollamamıştım hani seni...annemle babam hakkında kötü şeyler söyleyip, senle ilişkimi kesmemi istediklerinde resti çekip, uğruna az mı polemiklere girdim? Hani Boğazdaki o şık restoranda seni istemeyen garsona da az mı dil döküp, uğruna kıyametleri kopartmıştım...nasıl da unuttun? Ya uğruna döktüğüm paralara ne demeli? Öyle yakın, öyle dostça davrandın ki uzun süre... sinsice, beni içten içe yok ederek, en önemli şeyimi - özgürlüğümü elimden alışını hissetmedim bile... farkettiğimdeyse çok geçti. Hani ne yalan söyleyeyim zaman zaman kendimi iyi de hissettirmedin değil ama aldıklarının yanında verdiklerin öyle az-dı ki lanet olası...hep kandırdın, gözümü boyadın bazen ılık bir yaz günü vapurda, bazen okulun kantininde ders arasında ya da bizim evde televizyon karşısında... Defalarca seni terk etmeyi geçirdim aklımdan. Korktum galiba...bunu başaramamaktan...sana yenik düşmekten...kendime olan güvenimi yitirmekten...yapamadım. Öyle zekiydin ki...her seferinde beni kandırıp, kendine geri döndürmek için bir yol buldun. Bir kez seni terketmeye karar verdiğimi hissetmiş olmalısın ki araya kardeşimi sokup, aramızı bozdun... Sana muhtaç olayım, sende teselli bulayım diye...ve kazandın...Süistimal ettin hep beni. Seni terkettiğime ve geri dönmemeye yeminli olduğum şu günlerde geçmişe baktığımda esirin olmuş bir ben görüyorum. Hayatıma öylesine girmişsin ki, boşluğunu zaman zaman hissediyorum az da olsa . Farkındayım ki bu boşluk her zaman olacak! Ama ben yine de hayatıma bir daha girmene izin vermeyeceğim. Elveda sabah kahvaltım, ciğerimde dumanım ........ ...... .... .. . Elveda sigaram!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yeşim, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |