Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet |
|
||||||||||
|
‘Ben bir bebek bekliyorum’ dedi Tommy ‘Erkek çocukların bebeği olmaz ‘ dedi Anna- Lisa ‘Ama benim olacak!’ Tommy’nin karnı büyüdü. ‘Bebeğin ne yapıyor?’dedi Anna-Lisa ‘Büyüyor’ dedi Tommy.’Konuştuğunu duyuyorum’ ‘Bebekler anne karnında konuşmaz’ dedi Anna-Lisa ‘Ama benimki konuşuyor! ‘Ben neden yalnızım’dedi Tommy’nin karnındaki çocuk ‘Yalnız değilsin, ben varım’ dedi Tommy ‘Evler, bahçeler, duvarlar var, gökyüzü var’ ‘Biliyorum’ dedi çocuk. ‘Doğacak mısın’ diye sordu Tommy ‘Ne olacak o zaman’ diye sordu çocuk ‘Her zaman olan şeyler’ ‘Deneyeceğim’ ‘Ama sakın korkma!’dedi Tommy ‘Nerde kaldı senin çocuk?’ diye sordu Anna-Lisa ‘Dünyaya geldi, yürüdü’ dedi Tommy ‘Küçük çocuklar yürüyemez’ ‘Ama benimki yürüdü’ Tommy rüyasında deniz görüyordu, sabahtı, karanlıktı ‘Rüzgar var’ dedi ‘ve uzun, gri, hızlı bulutlar’ ‘Biliyorum’ dedi çocuk Denize yürüdü Kumsalda oynuyordu, sabahtı, yalnızdı. ‘Haydi, benimle oyna!’ dedi çocuk denize ve deniz onunla oynadı. ‘Ben öldüm‘dedi çocuk ‘Karnına geri döndüm.’ ‘Gemiler var’ dedi Tommy, ‘ ve kocaman uçaklar’ ‘Biliyorum’ dedi çocuk ‘Çocuklar yeniden anne karnına dönemez’ dedi Anna-Lisa ‘Ama benimki döndü’ dedi Tommy Martin AUER 'Tommy'
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ülkenur Kaynar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |