Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley |
|
||||||||||
|
Bugün benim doğum günüm...Her zaman ki gibi dışarda yağmur var...Her yıl temmuzun 16’sı yağmurludur, neden mi, çünkü doğa ana bile benim varlığımdan şikayetçi :) . Ben alanen toplum için zararlıyım çünkü. Allah etmesin ya bir de ikizim olsaydı, bitmişti yani dünya. Düşünsenize benim gibi deliden 2 tane. Allah size ceza diye verirdi valla. Benim çocuk doğunca ne yapacaksınız acaba :), ay yazık size be! Arkadaşlarım şu an benim için güya sürpriz doğum günü partisi düzenliyorlar. Yazık beceremiyorlar da...Hayatlarında her zaman organizasyonları yapan ben ilk kez kılımı kıpırtatmıyorum. Elleri ayakları birbirine dolaştı. Bilemediler ne etsinler. Ama günün sürprizi benden onlara olacak...Ben işten çıkınca telefonumu kapatıp tek başıma içmeye gideceğim aslında...Çünkü bugün benim doğum günüm. İlk kez hayatımda ne yapmak, ne yaşamak istediğimi biliyorum. Selam olsun eski aşklarıma çok şey öğrendim hepsinden. Ne kadar rasyonel bir kadın olduğumu, aşka dair yazdığım şeyleri sadece yazdığımı ama aslında karşımda gördüğümde altında gerçekliğe dair birşey yoksa ne kadar sıkıldığımı, işimin hayatım olduğunu, evlenmek filan istemediğimi, kendime çok değer verdiğimi...Erkeklerin ne yaşta olurlarsa olsunlar çocuk olduklarını öğrendim. Yetişkin dediğin kitlenin mutsuz azınlık olduğunu anladım... Hayatımın çeyreğinin bittiğini fark ettiğimde silkindim. Çok değerliyiz biz ya, her birimiz. Ne diye kafamızı aşkla, çartla curtla karıştırıp hırpalanıyoruz ki...Aslında dışarda yağmura rağmen 24 derece sıcaklık yok mu, bitti işte. Hayatta böyle zaten. Yalnızlık dediğin şey yalan. Kimse yalnız değil, sadece seçimler yapıyoruz. Olmak ya da olmamak. Olmamaktan yana kullanıyorum özgür irademi. Yokum ben artık annelik, ablalık kısmında hayatın. En kadın halimle yaşamak istiyorum 25 yaşımı. Geyşalık zamanlarım geçti, buyrun hodri meydan, tavlayın da göreyim artık beni en gizemli hallerinizle, en entellektüel söylemlerle...Pek bir kanardım da ben...İletişim kuramayan adamların aslında söyleyeceklerini herkesle paylaşmamak için sustuklarını sanardım. Meğerse gerçekten söyleyecek lafları yokmuş, bir de şey modeli var; “O kadar kıymetliyim ki, gelsin benle konuşsunlar, ay ben ne konuşcam!”. Yok ya! Yemezler artık valla, film izlerken bile ben kahramanlardan en sessiz sedasız olanını beğenirdim, böyle uzak uzak bakanları...Bana da yok ya! Bitti valla, bitti diyorum size, 25 oldum büyüdüm. Koskoca kız oldum. Bundan sonra tam bir kadın gibi davranacağım, gelin de göstereyim şimdi ben size hanyayı konyayı. :). Doğum günü dileğim mi? Hemen iletiyorum: 35+, mümkünse mühendis, en rasyonelinden, kafası ciddi çalışan, IQ veriyorum en az 139, esmer, uzun boylu, dokunmayı bilen, 2. el olabilir ( yaştan dolayı o da ), edebiyat, tarih seven adam istiyorum Allah’ım bu sene. Söz veriyorum çok iyi bir kız olacağım, onu çok seveceğim, bidi bidi ne derse yapacağım. Sonra belki çocuk bile yaparım ben ona...Tamam mı ? Ohhhhhhh iyi ki doğdum, çocuk da yaparı kariyer de :) Hatta aşık bilem olurum gerekirse :).
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ESRA BAYKAL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |