Sevmek bir başkasının yaşamını yaşamaktır. -Balzac |
|
||||||||||
|
Deli balta, kör nacağa, Şu Tosya işi, testereli bıçağa Bir üflesek veyahut aşı yapsak / tutar mı? .. Bir nâme yazsak, Nece hocamız vardır sağda solda, Bir sorsak. Ayıp değil ya! Meselâ; Yetiştirsek diyorum, makinayı toprakta... Haaa..., bunlar bilim adamı! Nümunesinden isterler toprağın. Haydi, koyun, getirin! .. Her biriniz bir kese. Beş olur onbeş olur, geri döner herkese... İş yoook, güç yok! Hepsi bekler kapıda, Saddam’dan beri. Vursak şu eşeklerimizin sırtına da biz satsak... Bu topraklar bereketli, Çiftçimiz de maharetli maşallah! Her şey olur... Hele şu, el-ayak işi tezgâhlarımızın Gübresini de verdik mi?!.. Mevsiminde, gününde. Neler olmaz ki?! .. Kadim dostum Ahmet ağa! Yanlış mı derim?.. Söyle! .. -Hayır beyim, estağfirullah! .. Çok da doğru söylersin, besbelli... -Benimkisi bir fikir, Yapsınlar, yapmasınlar Gerisi hükümete, devlete kalmıştır, bu bir... Ayrıca bilirsiniz, Bizdeki şu ıspanak, pırasa yerli. Haydi… Bilin bakalım! Makina mı? Pırasa mı değerli? .. Demokrasi de var bizde, var olmasına var amma O da bizde, ıspanak gibi yerli... Neysene ki geç onu, şimdi de etti iki... .................................................. Seçimler mi? Yaklaştı, Bu kış geçer ilkyazda… Şimdi de siz düşünün, sonrasını biraz da...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Emin Baydil, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |