Ben bir öğretmen değil, bir uyandırıcıyım. -Robert Frost |
|
||||||||||
|
Çok büyük bir ressam Hiç bir şeyin olmadığı yerde yaşayan Özel birisi Özelliği de yaptığı resimleri Hepsinin gerçekleşmesi. Bir gün bu ressam Tek başınalıktan bıkar, Kainatın resmini yapmaya Karar verir. İşe önce evrenin resmini Yapmayla başlar. Kainatın resmini yapar Ve kainat olur. İlk başta resim çok büyük Kocaman bir boşluktan Oluşur. Ardından içini doldurmak için Atomları yapar. Atomları bir araya getirip Maddeleri oluşturur. Maddeleri kullanarak Galaksileri, yıldızları, güneşi Ve gezegenleri yapar. Bunların hepsi gerçeğin Ta kendisi olur sonra. Bu gezegenleden bir tanesine de Dünya der. bir de Yaptığı milyarlarca gezegenden Dünya adını verdiği Gezegeni içlerinden seçer. Önce suları çizer bu gezegende, Sonra toprağı, ateşi. Bir de yaşamı çizer. İlk bakışta yaşam yalnızca suda görülür. Sonra sudan karalara sıçrar. Balıklar, kuşlar Hayvanlar bitkiler Hepsi birden aynı tualdeler. Fakat hala resimde bir Eksiklik hisseder. Sonunda insanı yapmaya Karar verir. Ve ressam insanı çizer. İnsanlar gerçekten çok güzeldir. Yalnız insan resminin Çizimi aşamasında bir terslik Olur ve insanı boyayacağı Boyanın içine yanlışlıkla Kıskançlık ta Karışır bir miktar. İnsan resimleri bir süre sonra Yaşadıkları tualin ne kadar Güzel boyandığını fark edince Kıskançlıklarından Onu yok etmeye başlarlar Ağar ağar. Kuşları , balıkları, hayvanları, Ağaçları yok etmeye başlarlar. Hatta kendilerini bile Yok ederler. Güzelim resim kanser olmuş Gibi bir tarafından bozulmaya başlar. Sonra ressam bu işe Bir dur demenin vakti geldi Diye düşünür. İnsanları durdurmak içinde şöyle Bir yöntem bulur. İnsanlara bu tabloyu Bozmayı durdururlarsa Onlara çok güzel bir ödül vereceğini Vaad eder. Ve onlara bir ödül Hazırlamaya karar verir. Bu ödülün o kadar güzel Olması gerekir ki Bu sayede ödüle inananlar Bozuşmayı durdursunlar. Bunun için de çok özel Bir model kullanması gerektiğini Bilir ressam. Ressam ödülü hazırlamak İçin önce o güne kadar Boyadığı milyarlarca canlının İçinden arar tarar, Sonunda en güzelini En iyisini seçer. Modelini belirler. Ressam tablonun içinden Seni sevgilim çıkartıp alır, Oturtur karşısında bir sandalyeye. Ve sana bakarak Cenneti boyar…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ilker uğurlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |