..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Küle değil, ateşe üflemelidir." -Divanü Lügat-it Türk, Savlar
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > a.bekir turan




19 Şubat 2005
19 Subat  
asure günü

a.bekir turan


güncelere devam


:BCAI:
Sevgili güncem benim bu halime sasırıyorsundur herhalde. Nasıl oluyorda böyle her gün beni sevindiriyorsun diye. Ama sevgili güncem bunlar seni sasırtmasın. Dünyadaki benim tek varlığım sensin. Benim tek umudum, tek tutunduğum dalsın. Bunu defalarca sana anlattım biliyorsun. Benim yasama sebebimsin.
Sevgili güncem bugün asure günüydü ve ben aksama kadar İstanbul'da asure belediyelerden derneklere mekik dokudum durmadan. Tabi gülüm, mesaye Rahmi Koç Müzesi'nde basladım. Niye mi? Çünkü Beyoğlu Belediye Baskanı Ahmet Demircan, basın mensuplarına bir kahvaltı vererek, basın toplantısı yaptı. Baskan 10 aylık icraatlarını anlattı. Beyoğlu'nun nasıl yasanabilir bir ilçe olacağınıdan falan bahsetti. Oradan jet hızıyla Esenler'e geçtim. Zira Esenler'de asure dağıtıldığı haberi geldi ve benim bu habere yetismem gerektiği söylendi istihbarat sefim tarafından. Yani sevgili güncem bugün aksama kadar durmadan kosturdum.. Simdi seninle nefes alıyorum.
Biraz seviyorum bu isi. Bazen de nefret ediyorum. Dün haberim mahset oldu. Bir gazeteci için bu çok önemli bir olay biliyor musun gülüm. Nereden bileceksin ki. Benimki de laf iste. Bugün de aksam oldu ve ben iki tane haber vermenin mutluluğunu yasıyorum. İste sevgili güncem böyle haber yazabilirsen, konu bulabilirsen, müthis mutlu oluyorsun bu iste, ancakkkk konu bulamazsan kıvranmak zorunda kalıyorsun. Haber yazamadığın gün bütün gözlerin senin üzerine dikildiğini düsünüyorsun ve diyorsun ben bu isi yapamayacağım. İsten ayrılmayı bile düsünüydrsun. Bugün istifayı düsünmeden uyuyacağım. Ama yarın ne yapacağız bunu bilmiyorum. Bakalım yarın ne yapacağız. Yarın olsun hayırlısı olsun diyeyim mi sevgili güncem. Ne dersin?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
12 Subat
Kara Gün
9 Şubat
Günlük

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Zor Karar Ya Devam Ya Tamam
Bir Gazeteciden Meslek Değerlendirmesi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Karmaşa [Şiir]
Hayal [Şiir]


a.bekir turan kimdir?

1979 doğumluyum. Gazeteciyim. Bekarım. Edebiyat, sosyoloji, tarih, ekonomi, felsefe ve birçok konunun tutkunuyum. okumayı ve yazmayı severim. Bunu yapmadığım zaman kendimi aç sayarım.

Etkilendiği Yazarlar:
Yahya Kemal Beyatlı, Mehmet Akif Ersoy, Necip Fazıl Kısakürek, Cahit Külebi, Ahmet Muhup Dranas, Peyami Safa, Ahmet Hamdi Tanpınar, H. Balzak, Dostoyevski, Tolstoy, Suzanna Tamorro, Amin Maolof, Mehmet Ali Birand, ve yazı yazan herkez beni fazlasıyla etk


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © a.bekir turan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.