..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Sürrealizm > özgür




14 Nisan 2005
Sıkıntı  
özgür
huzursuzluk artmakta


:BJBC:
Ona acı çektiren huzursuzluk veren mutsuzluğunu her geçen an daha çok arttıran şeylerden birer parça biriktiriyordu. Eğer bir gün eline fırsat geçerse hiç düşünmeden bu şeylerin sahiplerini yok edecekti. Birikenler arasında eski arkadaşlarının fotoğrafları , içtiği sigaraların boş kutuları, bir sürü tek ayakkabı (oturduğu yerde hırsızlar bir çift ayakkabının yalnızca bir tekini çalıyorlardı , çalmaları bir şey değil tekini almaları onu deli ediyor ve sanki onunla dalga geçtiklerini düşünmesine neden oluyordu) ,bir sürü bozuk saat ve telefon(hiç kimse onu aramaz oda hiç kimsesi olmadığı için arayamazdı ama nedense her geçen gün bu telefonların sayısı gittikçe artıyordu.) ve daha bir sürü şey…… sanki tüm insanlar birbirleri arasında onu kandırmak , küçük düşürmek ve ona acı çektirmek için yarışıyorlardı. Bazen diğerleri gibi olmak ve kendisi gibilere acı çektirmek istiyordu çünkü doğru olanın hayat oyununun kuralı budur birileri acı çekmek zorundadır ama bu bir oyunsa ona ne zaman sıra gelecekti . Acaba yeterince acı çektikten sonra diğerleri gibi olabilirmiydi. Hep tek başına yaşamaya alışmıştı artık ama diğerleri kalabalıktılar ve sürekli kafasında onların kahkahalarını duyuyordu.
Bir gün hiç beklemediği bir şey oldu beyaz bir zarfın içinde nerden ve kimden geldiği yazılı olmayan bir mektup aldı mektupta :
Artık seninle bir işimiz kalmadı , senin zamanın doldu ,artık sende bizden birisin. Senin yerine başka birini bulduk dışarı çık ve bize katıl deniliyordu. Yüzünde kızgın bir gülümseme vardı ve dışarıya koştu diğerleri onu bekliyorlardı bir süre onlara baktı sanki ait olmadığı bir yerdeydi ve diğerleri ona son numaralarını yapmışlardı hep beraber ona ne kadar zavallısın diyerek gülmeye başladılar artık daha fazla dayanamayacaktı aralarından geçerek koştu koştu kafasında onların kahkahaları durmak bilmiyordu bir daha onlara bu fırsatı vermeyecekti eğer o olmazsa onlarda olmayacaktı korkuluklara koştu ve hiç düşünmeden denize atladı ölü bedeni kıyıya vurduğunda hiç kimsenin kahkahası duyulmuyordu artık oyun bitmişti…..

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Sıkıntı
Gönderen: gönül sevinç / türkiye/Türkiye
6 Mayıs 2005
hazin bir son hazırlamışsın öykünüze... fakat okuması keyifliydi. yüreğinize sağlık... bu arada ailemize hoşgeldiniz sağlıcakla...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Saçı Olmayan Adam
Mutlu Son

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sadece Paylaşmak İstedim [Şiir]


özgür kimdir?

güldürmekisterkengülünçdurumadüşengillerdenbiri

Etkilendiği Yazarlar:
O.atay,F.Kafka,g.g.marquez,woody allen,dostoyevski


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © özgür, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.