Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides |
|
||||||||||
|
Ayrılışımızın 1. yıldönümünde yazıyorum bunları.Bazı gerçekleri açıklayacagım.Belki senin bilipte bilmemezlikten geldiğin.İç yakan türden. Sana sevda dolu satırlar yazardım sana karşı beslemeye çalıştıgım,ama bir türlü beceremeyip öldürdüğüm duygularımla,işte o şiirleri aslında sana yazmadım.SEnden sonra gelecek olan sevgililerime yazdım.Tek nüsha bilirdin sen onları ama başka temiz bir kağıt parçasına geçmek benim için hiçte zor olmadı.Hani gözlerinin içine baka baka derin derin seni seviyorum deyişlerim warya hepsi palavraydı.ASlında onlar bir tiyatro sanatçısının galasına hazırlık yaptıgı türdendi bende sende bunları denedim.Sana aldıgım ve en pahalı türden bildiğin çiçekler vardı ya binbir türden,onlarıda atmışsındır herhalde ama onlar bilki en pahalısı değildi, yan komşumuz ayşe teyzenin bahçesinden kopardıgımı söylemeyi unutmuş olmalıyım... Hani senden başkası hayatımda yok diyordum ya ben çok palavracı bir adamım,senle beraberken senin en iyi dostun olan ...... ile seni defalarca aldattım hem de umarsızca. Ben seninle satrançta son hamleyi yapıp,şah-mat için yaşadım seni, bir piyon gibi kullandım duygularını.Aslında gülüyorum bu yaptıklarıma cevabı ise bilinmezliklere sürüklenmiş olan sende. Sana son bis sözüm war belki bu satırları okumayacaksın ama birgün okursan aklının bir köşesine yaz.Seni sende olan sen için değil benim kişisel çıkarlarım için kullandım.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Murat Turan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |