Tüm mutsuzluklar yokluktan değil, çokluktan gelir. -Tolstoy |
|
||||||||||
|
Sevinecek miyim Sitem mi edeceğim bilemiyorum Mademki dönüşü yok bu yolun Hazır mısın Hoş geldin hanemize Sefalar getirdin yuvamıza Sana sıcacık kucağım Ninnilerim, masallarım Nasihattan başka yoktur mirasım Umut sensin Dünya senin İşte önünde yolun Koşuşmaya, boğuşmaya mahkûmsun Hazırlan Sevgileri, sevimsizlikleri, Dostlukları, kahpelikleri Umutları, hüsranları Göğüsleyeceğin bir yığın ikilem var Kim bilir kollarında, beyninde Prangalar taşıyacaksın İtilip kakılacak, Darbelerde mahpuslar sürgünler İşkenceler içinde yoğrulacaksın Panzerler, tanklar kıstıracak Belki bir köşede. Anandan emdiğin ak sütü Burnundan getirecekler İnsan olmanın, Özgür düşüncenin büyük bedelleri var. Ne sınavlardan, Ne sıratlardan geçeceksin. Nükleer yağmurlar, Barut, kan kokusu Ülkelerde Ülkende can namus korkusu Bir genç Bir asker İkisi de vatan yavrusu Dağ başında Yol ortasında Birer birer düşüyor olacak Ağıtlar duyacaksın Bir yavuklunun Bir ananın acı feryatları Dolunca kulaklarına İçin yanacak Yüreğin burkulacak İnsanın İnsanlığı nasıl bitirdiğini görünce İnsan olduğundan utanacaksın Nefrete kine gerek yok çocuğum İyi kötü insan bu! Sen de busun! Yılmayacaksın insan yavrusu. Zalimden Namussuzdan güçlü olmaya Mecbur ve mahkûmsun Okuyacaksın Yazacaksın Konuşacak, tartışacak Doğruyu, güzeli bulacaksın. Yorulacak Çok yorulacaksın Güveniyorum sana Ak güvercinlerin barışa uçtuğuı, Annelerin, babaların Çocuklarıyla el ele tutuştuğu Cenneti sen kuracaksın Mehmet Doğan (Yörükozan)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yörük Ozan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |