..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkesin derdi başka. -Orhan Veli
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ülkü Yıldız




20 Mart 2006
Canım Beni Unutma  
Belki de son defa canım diyorum sana. Canım; otobüsüme bakmayı unutma, beni unutma..

Ülkü Yıldız


Belki de son defa canım diyorum sana. Canım; otobüsüme bakmayı unutma, beni unutma..


:AEGD:
Saatleri saymaktan bıktım. Yüz küsurat saatten sonra farklı şehirlerin farklı rollerinde olacağız. Bir daha değemeyecek gözlerimiz birbirine. Yüreğim bir daha böylesine heyecan dolu çarpmayacak, seni görememekten yakınacak.

Bulanıklık bitti, aydınlığa kavuştu hayatım. Acı ama gerçek derler ya; gidiyorum işte. Çirkinliği hoş eden sevgilim yüreğin burulmayacak mı hiç?

Bu gidiş; her şeyin bitişi. Sana karşı olan tek umudumun tükenişi. Geçtiğim kilometreleri sayacağım. Sensizliğin şehrine varacağım. Ağzından çıkacak bir tek sözcüğe rotam değişecekken, bir ‘gitme’ ye kalacakken, çivilenecekken olduğum yere; yapayalnız bıraktın beni. Ben nasıl da sevmişim seni? yakıştıramıyorum kendime. Sevmek buysa eğer, sevdiğinden geçememek, herkesten vazgeçebilmekse; sevdim seni ölesiye.

Hangi alın yazılarına yazılacaksın bensiz, hangi yollarda sevgiye koşacaksın?

Gün gelir bitermiş her aşk, yaralar kabuk bağlarmış. Bakalım kaç ay sonra gülecek yüzüm.

Yeniden yakılamaz mı bu ateş, bu kadar soğukluğa mı kesiştik? Yaptıklarının bir nedeni var. Benim hiç bilmediğim ve öğrenemeyeceğim. Oysa ki geçmiştekilerimi koparıp hayatımdan, senle başlamak istemiştim yeni ufuklara. Sen bir başlangıçtın bitişi olmayan. İlktin; ilkimdin. Sonum olmanı dilemiştim. Yüzünün gölgesini taşıyacağım gittiğim her bölgede. Bende hiç kaybolmayacaksın.

Bilmezdim senden önce yürek sızısı neymiş, sevdiğin insanın şehrinden aylarca dönemeden gitmek neymiş, ‘bir daha Allah bilir ne zaman gelirim buraya’ demek veyahut bir erkek için üzülmek…

‘Sensizliğin şehrinde soluk alabilir miyim acaba?’ demeyeceğim; çünkü sensizlikte yaşamaya alıştım. Tek fark görememek seni. balkona çıktığımda ‘vay be ne tesadüf…’ diyememek. Gözlerine dalmak istediğimde başımı çevirememek. Tek fark bunlar işte.

Bir daha ‘öpüyorum en güzel yerinden’ cümlesi kurulmayacak, bir daha başını kaldırıp evime bakmayacaksın, bir daha candan ‘o benim canım’ ı hissetmeyeceğim. Aslında sen candın bu canda hiç bilmediğin. Aslında aşk yakışacaktı bize. Hiç söyleyemediğim sözcükler var sana. Kuramadığım cümleler var bende saklı. Keşke söylenmeyenleri söyleseydik, konuşulmayanları konuşsaydık. Berraklaşsaydı ilişki. İlla bitecekse güzel bitseydi. Son adımda güzel hatırlamak isterdim seni. ‘bize yakışan buydu’ demek isterdim.

Belki de son defa canım diyorum sana. Canım; otobüsüme bakmayı unutma, beni unutma..





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yüreğimde Saklı Kudretin
Dediklerini Hatırlar Mısın
Sonra; Sonrası Olacak Elbet
Sevdim Desem
Virgül Atıp
Bu Bir Seferberlik
Sonun Bildiğim
Gel Desem...
Gelen Beklenen Değil
Gel Artık

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Üç Satırlık
Her Kapı Çalınışı
Ey Hayat
Ağlarsın Dinmez Acın
İltifat
Haydutlar Nedensiz Kaçaklardır
Yalnızım Anne

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Onurum [Şiir]
Zaman [Şiir]
Eyvallah [Şiir]


Ülkü Yıldız kimdir?

Bazen çıkmazların peşinde oluruz. Süresi sonsuzluğa gömülen yıllarda ararız bulamadıklarımızı. İşte yazılarımda buldum ben kendimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz bir idoldür bende.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ülkü Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.