..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ülkü Yıldız




1 Nisan 2006
Beni Bırakma  
Korkularına yenik düştüğün anda başlamıştı sensizliği mesken tutuşum. Yok oluşunun ertesiydi gerçeklere ses oluşum.

Ülkü Yıldız


Korkularına yenik düştüğün anda başlamıştı sensizliği mesken tutuşum. Yok oluşunun ertesiydi gerçeklere ses oluşum.


:ADHI:
Senin hırçınlığına yenik düşen gururumun parçalarını toplamaktayım. Son ile başlangıç arası bakışmalarının rutubeti yordu beni. Bu gece azlığımla savaş halindeyim.

Olan bana oldu. Dönen sen kabul eden ben. Dönmeyen sen ağlayan ben. Dönen yine sen seven yine ben. Olan yine bana oldu.

‘beni bırakma’ gecelerime katık ediyorum hüzünleri. Hayatıma gölge düşürüyor yokluğun. Varlığının tutsaklığındayken yalnızlık acıtıyor artık. Uzak memleketlerin türküleri çağırıyor. Bırakamam ki seni olduğun gibi. Olduğum gibi sevdin sen beni. Kıyasa kıyas yapamam sana karşı. Sen yok saydığında her seferinde bu birlikteliği, yansa da yüreğim, kıyamam sana.

‘beni bırakma’ vazgeçilen olmadım ki daha önce. Vazgeçen hep bendim, usta sandığım bu işte. Sana hep mektuplar yazdım benliğimde sakladığım. Ne zaman hangi adrese yollamayı bilemedim. Zamanı kavrayamadım bileklerinden. Seni tutamadım, avucumdan kaydı sevgililiğin.

Yıldızlara bakıp sana dair dilek tutmak gelmiyor içimden. İmkansıza sürüklenmemizden olsa gerek, seni barındıran hayaller kuramıyorum. Planlar yapamıyorum, geleceğimde olursun belki diye.

En berbat his nedir bilir misin? Sanmak… yazık ki seni hep bende sanmışım. Yarim değilken bile benden vazgeçemeyeceğini düşünmüştüm oysa. Bana yanlış düşündüğümü söyle. Ellerimi tut tekrar. İnandırmaya çalıştır masumluğuna. Kanayım gene sana. Buralar sahte müziklerin mızraplığında. Oklarını hazırlamışlar, hedef olarak beni bellemişler. Iskalama olasılıkları yok. Sensiz sabah sonlarımda tekliğime yara açıyorlar.

Çok yeminler bozdum. Hepsi sana mühürlenmiş, hepsi sende bozulan. Bakışlarında bozdum bazılarını, bazılarını ümitlerimde, bazılarını bir ‘alo’ deyişinde. İçimdeki öfkeyi akıtamadım bir türlü sana.

Ölüm de umut da uzak… Geride bıraktığın ne bir umut var ne de ölüm isteği. Yalvarmıyorum ki Tanrı’ya seni bana versin diye, ölmek için de yalvarmam. Korkularına yenik düştüğün anda başlamıştı sensizliği mesken tutuşum. Yok oluşunun ertesiydi gerçeklere ses oluşum.

Çok şey beklememiştim ki senden, sıcak bir gülüş, az biraz yüzeysel sevgiydi sadece benim isteyip de senin veremediğin.


27 Mart 2006
Muğla



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yüreğimde Saklı Kudretin
Dediklerini Hatırlar Mısın
Sonra; Sonrası Olacak Elbet
Sevdim Desem
Virgül Atıp
Bu Bir Seferberlik
Sonun Bildiğim
Gel Desem...
Gelen Beklenen Değil
Gel Artık

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Üç Satırlık
Her Kapı Çalınışı
Ey Hayat
Ağlarsın Dinmez Acın
İltifat
Haydutlar Nedensiz Kaçaklardır
Yalnızım Anne

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Onurum [Şiir]
Zaman [Şiir]
Eyvallah [Şiir]


Ülkü Yıldız kimdir?

Bazen çıkmazların peşinde oluruz. Süresi sonsuzluğa gömülen yıllarda ararız bulamadıklarımızı. İşte yazılarımda buldum ben kendimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz bir idoldür bende.


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ülkü Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.