Edebiyat yaşamın öncüsüdür, onu öykünmez, ona istediği biçimi verir. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Ey paşa torunu kalbim yılları fütuğursuzca eskittin. Her kangrenlikten sonra yine beni sen toparladın. Aşka aşık olmaktan vazgeçmedin ve daima ruhumun eşini aradın. Aşkla yattın, aşkla kalktın. Sevdin sevilmeden ve üzdün başka kalpleri. Ahlara mahkumlaştın bazen, bazen bulutları kilim yaptın. Veririm bir ara bu aşkın kdvsini. Yapılan her şeyin faturası vardır. Onu da karşılarız, payımıza düşeni dökeriz vicdanına. Vicdanınla baş başa kalıncaya dek susarız, konuşmayı yasak ederiz kalbimle. Sen beni anarsın nasıl olsa. Unutulmam ben ve unutturulmam vicdanın tarafından. Kaybetmeyi bilmem ve kaybedenlerden olmam sevda yollarında. Ben senin içki masanda meze olacak kadın değilim. Bir süre gönlünü hoş tutacağın, içkin bittiğinde arkana bakmadan bırakabileceklerinden değilim. Sen şimdi git de hayatının aşkını bul. Bedduam yok korkma, mutlu olurum mutluluğunda. Sevgi anlayışımız farklıymış sadece. Tek gecelik aşklara nehirleşilmez bende. Seninse hayatın kurulu bunların üzerine. Böylesine kör kalmam sana paşa torunu kalbimin emirliğinden. Şiirlerime kaynaklık edilmezsin, bir daha sımsıkı sarılamazsın bana ve kendini kimsenin anlamadığını düşündüğün anda bulamazsın beni yanında bundan sonra. Üzgünüm rayına oturmadı bu aşk, bir bütün olamadık, kapayamadık gözlerimizi başkalarına. Ama harap etmek yersizdir kendini, alın yazımızda bu varmış neylersin. Sonları çok yaşadım üzülmem fazla ki sen benim paşa torunu kalbimi üzecek adam değilsin. Sen benim ne sevgilim, ne arkadaşım ne de normal bir tanıdığım olabildin. Mesafe uzayınca bana kalmasını bilemedin. Zannetme terk ettiğinden dolayı kazandığını, terk etmek kaybetmeyi getirir yanında. Keşkeleri dile getirirsin bir gün cümlelerinde. Unutmak çok yakın değil sana, alışkanlıktan elin gider telefona. Sakın çıkma karşıma, vicdanını rahatlatmam seni affetmem. Yeni aşklara adarım kalbimi, severim yine bir başka birini.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ülkü Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |