İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
Küçük hoşçakallar var benim dünyamda. H den L ye kadar onlarca gözyaşı akan sekiz harfli koca kelimeler… Belki hiç kimseye bu kadar içten diyemedim o kutsal kelimeyi. Söylemeye başladığımda bu kadar ıslanacağını düşünmemiştim yanaklarımın. Evet şimdi kendileri çok ıslak sanki yaz yağmuruna rastlamış da bir şemsiye bulamamış gibi yalnız benim gözlerim şimdi. Bir seni arıyor etrafta bir seni görmek için gözlerini sana verebilir yani hiçbir şey olabilir sensiz. Ama sen beni duymuyorsun duymayacaksın buna da eminim ama ben seni her halinde bana kapattım aklımın odalarında hapis ettim. Şimdi çıkartamıyorum. Kilitlisin gözlerimin önünde. Anahtarı kalbime gizledim. Almak için kalbimi de delmeliyim ama ben bu kadar zalim olamam. Senin gözlerime bakınca yüreğimi yakman kadar zalim olamam. Senin gibi bir sen olamam. Şimdi yoksun evet yalnızım ama yalnızlığım senden değil benden, bendeki sensizlikten, keşke bunları yazarken sendeki bensizlikten de diyebilseydim ama diyemiyorum çünkü ben sende hiç olmadım ki. Beni sana hiç kapatamadım ki. Kalbinde hiç tutsak olamadım ki.hoşçakal senlilik hoşça kal.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © serap, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |