Yaşama karşı sımsıcak bir sevgi besliyorum... -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Yağmurlu bir Karadeniz sabahı... Uykudan uyanılmış...yağmurun çatıya sinsice dokunuşu titretmişti içini bir süre... Ardından eski sevgili cama tıklatmıştı narin ve incecik parmaklarını... İrkilmişti sevda çeken yaralı yüreği... 'sevgili'... akla gelmişti,onunla uyanmıştı... Düşünürdü,düşünürdü,çıkamazdı işin içinden... Yağan yağmurmuydu? yoksa... 'yÂrin' gözü yaşlı, penceresinden bakışı mı? Yağmura adanmış gözyaşları kalırdı herzaman odasının bir köşesinde... Giderdi,en uzak köşesine,konuşurdu kendi kendine... Yağmura kulaklarını tıkardı,onu hatırlatmasın,canım yanmasın diye... Ateş ateş bakışlar atardı yağmura,rengi solsun,suları durulsun diye... Yağmur bu...dinler mi onu...? Yağmur bu... dur dediğinde durur mu? Gözyaşı bu,akma deyince kurur mu? Doğruldu köşesinden ağır ağır...yöneldi pencereye... Perdeyi araladı korkarak... Buğulu camı,işaret parmağı ile kanattı... Birkez daha yıktı yağmuru...bir kez daha süzüldü gözyaşları... Gizemini kaybettirdi ona... Yoktu kimse camların ardında... Yine herhangi bir Karadeniz sabahında... Herhangi bir karayel hüznünde... Alt üst oldu hayalleri ve umutları... Yine yağmurlu bir sabah,sevgili renginde,acıya boyandı... 12 nisan 2006 çarşamba... Güneş açtı,beklenen yine gelmedi... Dişler sıkıldı...gövdeler sağa sola vuruldu... Hüsran doldurdu yine küçük odaları,köşeleri... Yine aktı Karadenize,bekleyenin dinmeyen yağmurları....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ertan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |