Mutlu insanlar tatlı şeylerden söz ederler. -Goethe |
|
||||||||||
|
Bir başkasın istanbul Gözlerimde bu akşam Kelimeler yetmiyor Seni nasıl anlatsam Asırlardır vatansın Çeşitli milletlere Şimdi benim canımsın Asla vermem ellere Adaları gözlerim Sanki zümrüt taşları Biraz uzak kalsa da Cıvıl cıvıl yazları Kız kulesi arada Öksüz kalmış birisi Ortaköy'den bakınca Göz kırpıyor kulesi Yalılar ve saraylar İnci gibi dizilmiş Boğazında gemiler Üzülerek gidermiş Kıtaları bağlıyor Üstündeki köprüler Üsküdar'da ezanla Şenlenir minareler Yerebatan gülhane Görsen sultanahmeti Ayasofya Topkapı Beyazıt piyerloti Sahilde kumkapıda Cek balık ziyafeti Bulamazsın bir yerde Buradaki lezzeti Süleymaniye camii Dünyanın harikası Herkesi imrendirir Selimiye kışlası Eyüpte sabahleyin Yer bulamam kaygısı Nostaljiyi yaşatır Bize mısır çarşısı İkitane şahit var tarihe tanık olan Beyazıt ve galata kulesiyle tanınan Geceleri yalnızca İstanbul'u gözlüyor Kimbilir üzerinde nice sırlar saklıyor Beylerbeyi eskiden Saltanatın kalesi Vaniköy sahilinde Askeriye lisesi Hidiv kasrı yüksekte boğazı seyrediyor Emirganla sarıyer çay içmeye bekliyor Sesleniyor uzaktan Birbirine bakarak Anadolu hisarı Rumeli hisarına Bakın neler söylüyor İçi kan ağlayarak Bir şey yaptık diyemem Fatihin anısına..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mahmut ÖZKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |