Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
ihtiyaç ötesi bir benlik taşıyor bedenim. taşınacak bir liman arıyor. senden sonra, ondan sonra, öbüründen sonra derken; ruhum bir yığıntı haline geldi.. yazık ki aşk içindi tüm uğraşları. yalnızlık koyu bir kuyu.. geceler nöbet tutar başımda. kaç kere dedim bu defa başka olacak diye veya kaç kere duydum canım dediklerimden.. şimdilerde pişmanlıkla yoğurulmuş bir nükte var dilimde. türkümde ağıt karışımı bir slogan.. buraya kadar çağırabildim yüreğimi yanımda. bırakmadım hiçbir zaman el yerinde. acıttım canımı, bile bile yaktım cehennemin dibinde. pişmanlık aldı götürdü masum gözlerimden berrak bakışları. güven bitti hayatın zirvesinde. titrek bir sıcaklıktı tüm beklentim. sıcaklık bekledikçe soğudu ateş kırmızısı yürek parçası. artık vefa dilenmem dost bildiklerimden ve artık git sende.. git ki anlayayım iyice her mutluluğun biteceğini. gözden süzülen yaşlar doldurumuş bu boşluğu. senin boşluğun önceden de yaşandı. aynıydı hepsi. diğerlerinin tamamıydı. tamamlandı hayat içinde aşk denilen vahşet. marşet olduk elaleme. sen nerden geldin de paramparça ettin çilekeş sefilliğimi. ben bende kalayım yine. yenilen olayım yaşamın meskun yokuşlarında. artık git sende vaktin doldu dolacak kal demem hiç, bunu sakın bekleme üç günlüktü senin de aşkın benim sevdamla kıyaslanamaz sevdan bebek yüzlü çingenem; masumluktu adın her gün ve ertesi gün daha da candın cananda bebek yüzlü çingenem; şehir şehir dolaşıp sokratese konarım. hayat felsefem olursun belki, belki... boş geçelim bu yazgıyı. unutulmalı dün... sen bebek yüzlü çingenem kal daima. her daim geçmişten bir alıntı gibi anayım gümüş tenini. melek gözlerinde yakalasam da yalanları sen olduğun yerde kal. hoşçakal...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ülkü Yıldız, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |