Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Sürüklenirsin peşinde, Dalından kopmuş, Kurumuş bir yaprak gibi. Bazen köhne bir meyhanede, Durdurmak istersin zamanı. Peş peşe kalkan kadehlerle, Bir esriklik çöker üstüne. Acı, tatlı nice anılar, Dizilir gözlerinin önüne. Ağlarsın, Göz yaşlarında boğulursun. Ağladığını sezer, Senin gibi dertlinin biri. Gelir yanına çöker, Ahlar vahlar içinde. Terkedilmişliğini anlatır sana. Hiç yaşamadığı Ama, Yaşadığını sandığı, Aşklarını anlatır bir, bir. Sen de dökersin içini ona. Rahatlarsın. Böyledir bu meyhane dedikleri. Kadehler boşalır, Sigaralar biter paketlerde, Mezeler tükenir. Biter mi dertler? Bitmez. Meyhanenin kapanma saati geldiğinde, Vedalaşıp ayrıldığında, Dertlerinle baş başa kalırsın yine. Bir rüzgardır yaşamak, Anlatılmaz acılar içinde. Bu gün nereye savrulursun, Yarın nereye bilinmez. Yeni bir aşkla, Umutlar yeşerir gönlünde. Dünyaya yeniden gelmiş gibi olursun. Gülersin o ağladığın günlere. Hiç bitmeyecekmiş gibi, Uzayıp gider o mutlu günler. Bir ihanet rüzgarı eser delice. Koparır seni kökünden. Alır götürür yine O eski acı dolu günlerine. Bir rüzgardır yaşam, Anlaşılmaz acılar içinde.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Özcan Nevres, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |